Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tegner til børnebog søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig!

Er du god til at tegne enkelte illustrationer med flotte farver?

Jeg har skrevet nogle børnebøger (en serie om en ged), men mangler dig til at lave tegningerne.

Da jeg er nystartet vil det være en opgave, hvor der kun kan blive betaling ved udgivelse. Jeg mener selv at have nogle fantastiske historier klar, så tror på at det vil lykkedes! 

Hvis du er interessseret er du velkommen til at skrive en mail til leafrederiksen@hotmail.com.

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Lea

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du finder en der arbejder under disse vilkår så vil jeg gerne have personens kontakt oplysninger Big Smile

Tilmeldt 6. Jul 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

LeaFlower:

Hej med dig!

Er du god til at tegne enkelte illustrationer med flotte farver?

Jeg har skrevet nogle børnebøger (en serie om en ged), men mangler dig til at lave tegningerne.

Da jeg er nystartet vil det være en opgave, hvor der kun kan blive betaling ved udgivelse. Jeg mener selv at have nogle fantastiske historier klar, så tror på at det vil lykkedes! 

Hvis du er interessseret er du velkommen til at skrive en mail til leafrederiksen@hotmail.com. // */ // ]]>

Glæder mig til at høre fra dig.

Mvh. Lea

Hej Lea

kan se det er minimalt med relevante svar du fik, så vover mig ud i det selvom det er en gammel debat.
Jeg er villig til at lave illustrationer til dine bøger, imod en mindre forudbetalt sum. Hvor meget kan vi snakke om

Jeg kan kontaktes på info@fredskov.com

Mvh.
Fredskov
Illustrator & Grafiker 

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin Fredskov. Jeg søger også en tegner/illustrator til et par børnebøger jeg har skrevet. Er du intereseret? Jeg vil gerne høre mere om hvad du tager + se lidt fra din hånd :-) Du kan evt. skrive på min mail solskinsdag@hotmail.com 
mvh. Merete Jensen 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 6. Jan 14
Indlæg ialt: 185
Fra  Art of Fredskov Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt en e-mail din vej Merete :)

Mvh. Fredskov

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)