Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop, Søbolde, Amino tilbud! Feedback tak :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino.

Jeg har i dag åbnet min første webshop med salg af søbolde. Jeg vil gerne høre lidt feedback på hvad i synes både ris/ros

og som tak for hjælpen så får alle amino brugere 10% rabat på deres første køb.

Rabat koden: amino101


Tak :)

Mark Andersen

www.argongolf.dk 

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark

Fin ide, og dejligt simpelt koncept. - Den gad jeg godt være en del af. :-)

Hvis det var min shop ville jeg starte med: (Og hold nu fast og husk det er min mening og ment som konstruktiv kritik :-) :-) Cool)

Ændre logoet og/eller dit slogan. - Man kan ikke læse slogan som det er nu.

Flytte menu op, så det store hvide felt ikke optager så meget plads. (Måske gøre logo mindre, så menuen kommer derop.)

Fjerne "Ønskeliste" - (Det er jo ikke "inspiration" eller "kop og kande" det her.)

Flytte 3-4 varer helt op under menuen med billeder, så man med det samme kan trykke "køb" eller lign.

- Det skal ligne : http://www.argongolf.dk/soebolde Bare uden den store overskrift og breadcrumbs og med CTA knap på hver billede.

Fjerne slide-show med de udvalgte varer.

Ændre farven på "bollen" med prisen - Gul eller Blå. - Ikke Grøn som i temaet. - Pris og CTA skal stikke ud.

Gøre CTA knappen "Køb" større (meget større) :-)

Når man lægger noget i kurven skal man med det samme kunne se hvad det koster ialt.

- Fragt kan jeg godt lide står der med det samme, så man kan se hvad det koster ialt. Specielt når man nu kun kan vælge een slags alligevel.

Just my 2 cents.

Indehaver http://CodeByProxy.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker mange gange for den fantastisk konstruktive kritik!! :)

 - Jeg vil prøve at ændre på nogle af de ting som du foreslår  - for kan godt se du har en ret i en del ting. Dog kan det være lidt svært at få gennemført nogle af punkterne tror jeg, da jeg ikke selv designer shoppen og alt det tekniske :)

Men mange tak Tommy! 

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg synes det er en let og overskuelig webshop, som du har fået dig.

Hos mig loader billederne meget langsomt(måske mit net?). Men hvis det ikke er mit net, ville jeg få billederne til at fylde mindre, så det ikke tage så laaang til at loade... 

Er også enig i at fjerne "ønske liste". Tror aldrig nogensinde det er blevet brugt :-)  

Held og lykke med webshoppen.

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør få en til at læse korrektur - og måske tekstforfatte for dig - der er en hel del stavefejl, og dårlige formuleringer.

Ved returnering skriver du feks. " udfyld formlen" - Det er ikke nogen formel, men en formular :)

Du glemmer en masse endelser når du skriver.

Det er vigtigt for troværdigheden at få dette på plads.

 

 

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg godt klar over (er lidt ordblind)

Men nogle ting kan jeg ikke ændre på med mindre jeg tager fat på Eshopplus, som jeg har købt min webshop igen - nogle ting er bare standrad og det må man så leve med. - men tager helt sikkert fat på dem, da det selvfølgelig skal rettes! :)

og tak for kritikken! :) 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Mark

Du kan da forhåbentlig få rettet tekster, uden at skulle igennem eshopplus ?

Jeg gætter på det er lidt som Dandomain system, så det kun er selve programmeringen du ikke lige kan rette i.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogle ting er standard - men jeg kigger lige på det Jesper og jeg selvfølgelig kan jeg rette de ting jeg selv har skrevet. (ikke det der formular)

Men sender det videre hvis det ikke kan ændres.

Tak! :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fin shop - simpelt design.

Jeg må være ærlig at sige, at jeg brugte et par minutter på bare at finde frem til produktsiden. Jeg klikkede først på ''Søbolde'' i Menuen, men jeg kunne ikke se nogle produkter - bare tekst (jeg sad på en lille skærm). Jeg prøvede så at kikke på 'Søbolde'-siden igen efter et par minutter, hvor jeg ved et tilfælde rullede ned og så produkterne.

Måske skal du gøre adgangen til selve produkterne lidt nemmere? Lige pt. har du kun 14 produkter, så du kunne eventuelt smide alle produkterne på forsiden? Eller hvertfald smide teksten på ''Søbolde''-siden under produkterne, såfremt at det første man får øje på er det du skal sælge: produkterne, søboldene.

Logoet er som sådan fint - men det fylder for meget. Overvej eventuelt at få udviklet et nyt logo hvor der er mere bredt og knapt så højt.

Du kan med fordel nævne nogle fordele ved at handle hos dig - hvorfor skal man handle hos dig? Slå på ting som: ''Billig fragt'', ''Fri fragt'', ''Hurtig Levering'', ''Billige priser'', ''Kvalitetssikret'', ''14 dages fuld returret'', eller andre ting som passer til din shop og dens produkter.

- Det var lige mine hurtige guldkorn. Håber du kan bruge det til noget :-).

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.argongolf.dk Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det sikkert! - Det med teksten i bunden, vil jeg helt sikkert lave om på, så det bliver lidt nemmere og logoet har jeg med i overvejelserne :)

Mange tak Casper! :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)