Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jyllands-Posten (JPTV) & Amino TV | Hvem vil du se?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fru Hartmann:
Mette Monty - Pronto Callcenter - en ægte Iværksætterhistorie som fortjener opmærksomhed og thumps up.

Jeg takker... jeg er faktisk i gang med at smække historien sammen om vores succes, med bidrag fra nogle af vores kunder, der er jo også en god historie i hvordan de øger deres omsætning ved at bruge os.

Men tusind tak for tanken Hartmann, det luner :-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at se Niels Jacobsen. Som er direktør for WDH. Sider i bestyrelsen for Lego, Mærsk, Interacoustics, Himsa, Kirkbi i alt 31 bestyrelses poster.

Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at Trine Bruun Andersens historie er super. Netop fordi det er så indlysende en idé, hun stod og fik nede i håndboldhallen, en gedigen behovserkendelse...og så tog hun selv fat og lavede boldtasken til håndbolden på sin farmors symaskine. Med tilpas meget stædighed førte det også med en licensaftale med Select, der har rullet boldtasken ud i håndboldlande siden foråret. 

Spændende hvad det kan blive til.

Hilsen Anders J. 

http://www.opfind.nu/blog/2013-juni/trine-tog-sagen-i-egen-haand.aspx 

Fra Kolding
Tilmeldt 30. Nov 10
Indlæg ialt: 4
Fra  LeanLiving Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rune Godt initiativ. Men hvor er det dog typisk dansk, at så få tør foreslå sig selv. Det vover jeg. Jeg hedder Lena Bentsen og er oprydningsekspert... I min lille forretning arbejder jeg for, at du og jeg og mange andre får et sjovere liv ved at bruge mindre, men mere effektiv tid på at rydde op. Ja, du læste rigtigt. At rydde op. Kunne du forstille dig, at det er befriende og lige til at blive glad i låget over at få smidt gammel skidt og brugte minder ud? At det kan være en stor øjenåbner endelig at finde ud af, hvordan man holder den daglige uorden i så kort snor, at det mindre tit bliver til rod? Det ved jeg og mange, mange af mine læsere og lyttere. Jeg har skrevet bogen 'Farvel rod - Hej frihed' som er udkommet både som eBog og papirbog. Desuden eBøger om at rydde op i klædeskabet, på skrivebordet, i triste gøremål, i sin egen tilgang til livet - og lige om lidt udkommer den effektive bog om at rydde op i Køkkenet. Hele køkkenet. Ryd op og nyd dit køkken. 5 trin til system, orden og overblik. Livet bliver meget sjovere med mindre rod. Lige nu holder jeg sejlende arbejdsferie, men fang mig gerne. Bedste sommerhilsen Lena Bentsen 20410420 lena@farvelrod.dk www.farvelrod.dk
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu engang tak for flere forslag :)

@Lena, jeg er lige blevet færdig (for i dag) med at besvare 60+ mails med en masse forslag, og flere af dem, ja faktisk langt de fleste var personer som foreslog sig selv, og det synes jeg er fedt :)

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Diamond Doves Virk'lig Massage Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Rune,

Jeg har først set dette indlæg nu og håber stadig muligheden står åben. Det lyder som et tilbud jeg rigtig gerne vil tage imod. Vi er et mindre dansk forlag som lige har fået godkendt vores projekt på Kickstarter.com og skal i gang med lanceringen via denne platform inden for ganske få dage. Vi skal lige være helt færdig med marketing strategien.

Du får hele projektbeskrivelsen i følgende link - og husk også lige at se den indledende video.

http://www.kickstarter.com/projects/1054624740/774259914?token=71b56a57

Det vil være en rigtig god historie at fortælle andre iværksættere, hvordan de faktisk også kan forsøge sig på finansieringsplatforme uden for Danmark.

Undertegnede og forfatteren stiller gerne op til inverview.

Ser frem til at høre fra dig og ha' en rigtig dejlig dag.

Mvh.

Lis Walker

 

 

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lis

Nej det er ikke for sent. Mange tak for dit forslag. Vil se nærmere på linket.

Kan jeg få dig (andre er også velkommen) til at sende det til rune@amino.dk så jeg har det samlet med andre forslag i en mappe der?

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Søborg
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Diamond Doves Virk'lig Massage Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rune,

Det er jeg glad for - og jeg sender link til dig.

Ha' en rigtig dejlig dag.

Hilsen Lis

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hvor jeg ellers skal droppe navne til Amino TV, så genopliver lige denne tråd.

Hvad med at tage en snak med Martin "Pyramiden" der i denne uge har udsendt et nyt bilblad (Bosted). Et blad der blev til da slipsedrengene blev enige om at lukke V-max hvor han indtil da var ansat. Jeg tænker at der ligger en spændende historie i at vende en afskedigelse til et liv som selvstændig, samt at der må have været en masse udfordringer undervejs når man sådan vælger at gå imod strømmen og starte et magasin het fra bunden.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)