Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino Cool

Har længe gået med tanken om at iværksætte et eller andet. Nu har jeg så besluttet mig for at investere nogen penge til en webshop der kører dropshipping, specielt tilbehør til iphones mm. som ikke bliver solgt i Danmark pt. Da jeg håber på langsomt at kunne opbygge en virksomhed med et start kapital på nogle få tusinde vil jeg høre herinde hvad i kender til gode billige løsninger på webshops(hosting, domæne, design af side, SEO, betalingssystem osv osv)? Jeg har ingen erfaring med noget af det, jeg nøjes bare med at prøve mig frem som direktør ... Smile

Hilsen Frederik

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående SEO vil jeg anbefale at du går igang med noget læsestof som der er massere af, jeg vil bla. anbefale dig at se Tobias Eglig's lille afspilningsliste af SEO videoer.

http://www.youtube.com/playlist?list=PL1szV9MtZnpF_PKTW4EeA4KAkgooNaWPL

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Du kan komme hurtigt igang ved at købe min webshop www.funglasses.dk.

Dbh Lars

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 114
Fra  http://coolwatch.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

 

Det er mange og store spm. som shopsystem kunne du kigge nærmere på prestashop og god ide med de gratis videoer omkring SEO og øvrige relevante emner.

God vind herfra :-).

Interim løsninger og økonomisk sparring - http://okonomiplus.dk/

 

Fra København
Tilmeldt 5. Jan 13
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo tak, tager et kig på videoerne!

Lars, hvad tænker du af pris på din side? Og igennem hvem er det hele opsat?

 

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Skriv en PM til mig, så tager vi den der. Ingen grund til at spamme din tråd :)

Dbh Lars

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale dig Tom fra www.dropshipbase.dk. Han leverer gode og billige løsninger, så kan du hurtigt få startet din webshop.

Derudover kan du modtage dankort med Ewire, som er meget billigt at komme i gang med. :)

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

"jeg nøjes bare med at prøve mig frem som direktør" - sorry to say, men hvis du vil have success med det skal du gå mere helhjertet ind i det, end det. Og hvis du kun har et par tusinde på lommen, så kommer du ikke ret langt, medmindre du kaster alle dine vågne og ledige timer ind i selv at lave alt knokle arbejdet. Banke et webshop system op, skrive tekster, onpage SEO, linkbuilding, adwords osv... 

Der er sindssygt meget at lære - og det kan også lade sig gøre at lære det hele til husbehov selv og banke noget op. Men så skal du give den meget mere gas og lægge meget mere arbejde end som så...

Så konklusionen fra min side: Spar mange flere penge op...eller gå igang med at læse og lære og kast dig ud i det med masser af hårdt arbejde!

Held og lykke med det hele!

\Mikkel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv og brug søgefunktionen her på Amino. Der findes rigtig mange tråde om webshopsystemer, betalingsgateways, webhoteller etc.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Til en meget billig løsning må jeg så anbefale dig min egen hobby forretning ved siden af Style Guy. www.andiie.dk -Der kan du læse om hvad jeg kan tilbyde, kontakt mig igennem den side hvis det er. :)

Mvh.

Andreas

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)