Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webreg.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-folk

Jeg er igang med at oprette mit firma på webreg.dk. Og det hele er på plads. Undtagen en ting: Jeg kan ikke få min bank til at sætte en Digital-signatur/NEM-id på. Det er ikke noget de gør. Problemet er nu at advokat & revisor siger det samme. Er der nogen som kan anbefale en revisor eller advokat, som gør det? Jeg har ved de er derude et sted.

På forhånd tak!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nilaus,

Din bank kan godt. Men det ved de ikke. Jeg stiftede selv mit ApS i januar og skulle fortælle min bank om, at de havde en digital signatur, de kunne logge ind med - det havde de aldrig prøvet før. Ikke engang afdelingslederen..

Prøv at ringe til din bank og forklar dem, at de rent faktisk har en digital signatur, og at det tager dem 30 cirka sekunder at bekræfte din selskabskladde. Hvis de stadig intet fatter kan du hente 3 tilbud på advokater til selskabsstiftelse her.

Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har snakket med banken, og de siger, at det simpelthen bare er noget de ikke VIL gøre. Men jeg prøver linket! 

Tak for hjælpen!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, så er der måske ikke så meget at gøre igen - det er uheldigt. Jeg skulle selv slås lidt med min bank for at få dem til at hjælpe.

Held og lykke med det kommende projekt!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)