Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop - Projekt

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger lidt hjælp.

Jeg er igang med et eksamens projekt, som jeg ser mig selv realisere engang i fremtiden.
Det handler om jeg vil opstarte en webshop, som er registreret i Danmark, men sælger til EU's lande. Webshoppen skal have et sortiment der lyder på: kosttilskud, fitness tilbehør, træningstøj og fitness magasiner.

Jeg har fundet ud af at det vil koste mig ca 15.000kr for, at få en fuld funktionel webshop dog er prisen eksl indløsningaftale og betalingsgateaway.
Det vil sige jeg skal betale 3.500kr i ansøgningsgebyr og 1.000kr i årligtgebyr. Så alt i alt bliver det 19.500kr + 1.000 pr år.

Nok om det nu kommer jeg til spørgsmålene.

Jeg vil benytte mig af dropshipping, men ved ikke hvem jeg skal forhandle hos? Jeg har skrevet til NutriNord omkring hvad deres indkøbspris ville være. Der udover vil jeg gerne dropshippe igennem www.bodybuilding.com da deres salgspris på markedet er 1/3 af dansk markedspris, men synes ikke jeg kan finde nogle informationer omkring indkøbspriser mm. Bodybuilding.com er et firma i USA, men de har et kæmpe lager i Holland hvilket gør jeg ikke vil komme til, at betale told.

Og hvordan er det med CVR nr, og moms registrering?
Og behøver jeg have nogle ansatte på min webshop når jeg vil benytte mig af dropshipping? 

Håber i kan hjælpe :)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)