Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opstart af webshop :)

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

okay ja se den havde jeg jo faktisk overvejet og har skrevet til en forhandler med økologisk børnetøj :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, hvis du køber en færdig med kunder og varelager, så er du naturligvis godt på vej. Det kræver blot der kan fremvises regnskab og du får indblik i shoppens konverteringsrate m.v.

Men jeg vil også mene, at du skal beskæftige dig med et område, der har din interesse. Ellers ville jeg i hvert fald personligt "gå død" i en shop. Man skal jo trods alt dagligt optimere den med nye produkter og derfor er en god viden og interesse om det du skal sælge ret væsentligt :)

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

nu så jeg lige tilfældigvis der var en indenfor det jeg gerne vil, så kunne det jo være en mulighed så var man da i gang som du siger :) så kan man jo altid ændre lidt undervejs til bedre og større hvis det blievr nødvendigt :P

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 12
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lisette Andersen:

hva så hvis jeg vælger at købe en her på amino? altså en webshop hvor alt er startet op? så er man da fri for alt det med at lave en webside så køber man bare en andens webshop? er der formål ved det? :)

Formålet er vel at få en veldrevet webshop med et kundesegment, og forhåbentlig også en højere placering på google på relevante søgeord, i forhold til hvis man selv skal starte fra bunden.

Hvis man også kan overtage leverandøraftaler og varelager er det jo også en fin start.

Ville dog nok vælge at starte fra bunden af hvis det var mig.
Så tager det selvfølgelig lidt lægere tid at komme i gang, men så kan man højst sandsynligt også starte meget billigere. 

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det tager da godt nok rigtig lang tid at finde navn, finde på hvad det skal være (har dog flere ting) web shoppen osv. hold da op...men så snart man har et ja fra en leverandrøg går det nok af sig selv :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo meget forskelligt hvordan folk starter. Jeg sidder faktisk og arbejder på en shop til en kunde, der kun har en enkelt leverandør indtil videre. Men han mener at kunne tiltrække flere ved at fremvise sin webshop - så det er skam meget forskelligt.

Det vigtigste er dog, at man finder et område, hvor man har interesse. Det skulle jo gerne være sjovt.

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har da selvfølgelig tænkt på tøj, og man kan jo evt starte med tøj til piger xs-xl og et lille parti til at starte på og så forhåbentlig få bygget det op så der bliver sko osv med ind over osse. :)

Fra randers
Tilmeldt 2. Jun 13
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

kunne man evt. lave en webshop med pt restpartier fra folk som er gået konkurs indtil man får nogen leverandøre??

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Serverfruit - Kasper:

En ting du skal være opmærksom på er om du i virkeligheden har lyst til at køre på et lukket system, eller et mere åbent et. Med lukkede systemer mener jeg f.eks. DanDomain, da de stiller softwaren til rådighed, men du kan ikke selv få lov at pille eller få adgang til dine data.

Det vil sige hvis du senere vil flytte til et andet shop system skal du hen og oprette alle varerne igen.

Dette er ikke korrekte, du kan sagtens eksportere data fra DanDomain og importere i et andet system, som f.eks. Magento.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Serverfruit - Kasper:
Klog beslutning. Det at man sætter sig lidt ind i det tekniske gør også at man får en større forståelse af det, og at man selv kan flytte ting rundt hvis det er nødvendigt, lave små designændringer, og lign.

Hej Kasper 

I et lukket system, kan du også selv flytte rundt på ting og lave lidt små designændringer. I hvert fald i SmartWeb. Du gør det bare ikke ved at kode, men med drop and drag, som er nemt og brugervenligt. Alle andre ændringer får du SmartWeb teamet til at lave for dig. 

Som Kristian skriver, så kan du i lukkede systemer også eksportere data. I Smartweb kan du f.eks. eksportere produktkategorier, produkter, billeder, SEO-links, varianter for produkter, ordre ol. 

God Grundlovsdag!

Med venlig hilsen

Maibritt  

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)