Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket domænenavn er bedre altomdomænenavne.dk eller alt-om-domænenavne.dk?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Som i kann se i emnets titel har jeg gået og tænkt over hvilken af de to måder at skrive et domænenavn på er det bedste med henszn til bruger venlighed, SEO, genkendelse osv. domænenavnet i titlen er kun et eksempel, men viser meget gost hvad jeg mener, det kunne lige så gådt være billigebiler.dk / billige-biler.dk

hvad er jeres mening og hvilke erfaringer har i? Personligt har jeg indtil nu benyttet mig af enkeltords domæner, altså uden bindestreg.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Personligt synes jeg, at domæner som er sammensat af to eller flere ord, ofte er lettere læeselige, hvis der bruges bindestreg. Specielt hvis det er lidt længere ord der er tale om.

Hvis vi taler seo kan du stadig score en lille fordel hos google, ved at bruge exact match domæner, som indeholder dine keywords adskilt med bindestreg (som i eksemplet billige-biler).

Men jeg ville selv købe begge domæner (hvor det har relevans og giver mening) og lave en 301 redirect.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Hamborg
Tilmeldt 27. Apr 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

tak for dit svar, jeg synes også domænet er nemmere at læse med bindestreg, og hvis det også giver lidt Bonus hos Google er det jo kun et plus. så hvis jeg forstår dig rigtigt, ville du købe begge domæner og lave en 301 Redirect Fra billigebiler.dk til billige-biler.dk?

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme!

Morten Holzmann:
så hvis jeg forstår dig rigtigt, ville du købe begge domæner og lave en 301 Redirect Fra billigebiler.dk til billige-biler.dk?

Ja!

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)