Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket CRM kan bruges sammen med E-conomics?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg bruger E-conomics i dag og skal finde et CRM system der er "gode venner" med E-conomics.

Det skal være et nemt og intuitivt CRM system, hvor man kan taste alle de informationer omkring sine kunder man vil, samt have en effektiv task- og kalenderstyring.

Hvad kan i anbefale?

Vh

Rones

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rones

På vores hjemmeside kan du se en god håndfuld CRM-apps, som snakker sammen med e-conomic. Jeg kan ikke anbefale den ene frem for den anden, men du kan læse forskellige brugeres anmeldelser af nogle af apps'ene. 

Jeg håber, du finder noget du kan bruge :)

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Tilmeldt 2. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sisse

Tak for det - jeg kigger lidt på webcrm lige pt.

-Rones

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rones

Du leder efter et CRM system som er gode venner med e-conomic. Med fordel kan du prøve Clickmate CRM, som er fuldt integreret med e-conomic.

Alle oplysninger om kunder og deres transaktioner som ordre/faktura og stamoplysningerne vare osv kan overføres og opdateres 2-vejs.

Der er mulighed for at prøver Clickmate CRM gratis i 14 dage inde du beslutter dig. Er der spørgsmål så spørg løs. 

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Tilmeldt 20. Apr 06
Indlæg ialt: 54
Fra  ChannelCRM A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Rones:

Hej derude

Jeg bruger E-conomics i dag og skal finde et CRM system der er "gode venner" med E-conomics.

Det skal være et nemt og intuitivt CRM system, hvor man kan taste alle de informationer omkring sine kunder man vil, samt have en effektiv task- og kalenderstyring.

Hvad kan i anbefale

 

 

Vi hos ChannelCRM har mange kunder, der kører med e-conomic integration. Det er jo supernemt at se omsætningstal og salgshistirik direkte på kunde billedet i CRM

 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)