Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt webmagasin til kvinder - hvad "savner" du?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger. 

D. 1. maj lancerede jeg mit nye webmagasin for kvinder; Byrosenvinge.com. Magasinet henvender sig primært til de 25-55-årige og fokusområdet er livsstil med fokus på luksussegmenterne indenfor rejser, spa & wellness, mode, gastronomi og skønhed. 

Jeg vil meget gerne høre jeres uforbeholdne mening om web-magasiner og hvad i bruger dem til, hvilket stof i allerhelst læser om - og hvad i savner på det danske blog- og magasinmarked. Byrosenvinge.com er ét af de eneste danske webmagasiner pt, som fokuserer 100 % på luksus livsstil for kvinder. 

Mange hilsner,

Regitse

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige klikket ind på din side for første gang - og først og fremmest havde jeg forventet et design, der emmede af luksus - men det fik jeg ikke - det ligner en helt ordinær blog - så det ville jeg nok bruge lidt kræfter på - jeg vil have glitter og lækre billeder fra første sekund.

Indholdet virker umiddelbart også mere "blog" end magasin - jeg mangler de lange artikler, de dybdeborende interviews og de historier, jeg er nødt til at læse - til gængæld er der rigtig meget produktomtale - lidt ligesom når man køber et p*ssedyrt modeblad bare for at finde ud af, at tre ud af fire sider er dækket af annoncer.

Jeg synes helt sikkert, det er et interessant koncept, du har gang i - et online dameblad kunne sagtens blive super godt, men du er nødt til at vægte kvaliteten af både indhold og design højere, hvis du virkelig vil noget med det. 

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Majbritt. 

Tak for din kritik! 

Når du siger 'glitter og lækre billeder', kan du så uddybe det? Jeg vil netop gerne holde magasinet på et jordnært niveau, hvor luksus er underspillet og ikke Hollywood glamour og pink bannere. Så skal finde den helt rigtige stil og det er dén jeg er lidt i tvivl om..

Dbh

Regitse

 

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej nej - ingen pink bannere og glamour - bare noget mere eksklusivt - lækre billeder, der signalerer kvalitet og elegance

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

OK. Jamen så er vi enige! Jeg vil tage kritikken til efterretning og gøre sitet mere eksklusivt, som det fortjener! :-)

God aften! 

Fra Birkerød
Tilmeldt 20. Feb 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Best Bagel Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Regitse.

Jeg synes siden ser meget flot og ser lækker ud. Om end måske en smule kedelig..

Jeg savner et eller andet i indholdet.. Egentligt er det lidt svært at formulere, men det jeg tænker, er at der er SÅ mange damemagasiner og blade og webs derude, og for mig minder de alle sammen om hinanden. Det hele går op i hvordan man bliver smukkest, tyndest, rigest, klogest og så videre. Og personligt er jeg træt af det og savner noget rigtigt indhold! Jeg ved sgu godt hvordan jeg skal lægge min make-up og hvilket tøj der klæder mig, Jeg savner noget med rigtige kvinder der er inspirerende og ægte. Historier og fortællinger fra det virkelige liv. Blandet med rejser og mode.

Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, eller om det er for meget mit syn på det, men måske er jeg ikke den eneste der har det sådan, og det kunne være fedt at se noget nyt.

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Julie. 

Mange tak for dine overvejelser! :) 

Dét jeg netop vil med magasinet er, at fjerne mig fra de ordinære mode- og skønhedsrelaterede blogs og medier, som udelukkende fokuserer på dét vi vel i virkeligheden allesammen ved. Men fokus ligger på skønheden i livet; de lækre ting, lækre steder, lækre behandlinger osv., som vi kvinder kan nyde godt af - uafhængigt af en mand!

Derfor er min approach nok en smule gammeldags og klassisk, for dét synes jeg vi mangler herhjemme, især i medierne. Det handler om livskvalitet og luksus, men også hvordan man som kvinde 'tager skeen i egen hånd', f.eks. vha. af guides til vin, diamanter og lædervarer. 

Det er noget jeg/vi helt bestemt arbejder målrettet hen imod at gøre endnu mere synligt og jeg håber du har lyst til at kigge med! :) Mode og skønhedsdelen vil i øvrigt være mindre væsentlige fremover end f.eks. rejser og gastronomi. 

Dbh,

Regitse

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)