Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agentur af fødevarer over hele verden - Partner?? Råd

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. 

Tænkte at jeg nu ville prøve at skrive et indlæg herinde, for eventuelt at kunne for lidt hjælp, med nogle problem stillinger jeg har med min nye virksomhed.

Lidt om virksomhedens mål og arbejdes områder:

Virksomheden skal/ fungerer som et agent firma for potentielle købere af fisk og skaldyr ( fødevarer ), det er da virksomhedens opgave ved hjælp af en stor leverandør database at finde / forhandle med op til flere leverandører af samme produkt, indtil en passende pris er fundet og kunder accepterer denne. Herefter er det så vores opgave at formidle både shipping, transport og betaling af varer, vel og mærket uden at kunde og leverandør kommer til at kende hinandens identitet. Min virksomhed afregnes så efter kommission.

Problemet er bare at jeg synes det er meget at rumme i et hoved, plus jeg har et arbejde hvor jeg er væk meget af tiden.

Føler lidt at jeg har brug for en partner til at hjælpe med at holde styr på det hele :) Samt nogle gode råd til hvordan man evt. kunne gøre arbejdet lidt mere overskueligt. Det kunne nemt tænkes at jeg gøre det mere besværligt end det er ...

       

 

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej . Det er ikke nemt at være at skulle være ops på det på hele og så på en gang.

Jeg har selv været i ilden i ca 20 år på et proff racing team i USA, men det lyder som en meget spændende opgave , som jeg måske kunne hjælpe med, Vil dog gerne sige at jeg kender ikke spor til fisk og skaldyr udover at jeg spiser dem med glæde. Kontakt mig evt  0049 4608973350.

 

         Venlig Hilsen E. Frederiksen

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) 

Og tak for svaret.. 

Du kan jo kigge lidt på min hjemmeside: www.fanoe-seafood.com 

Så kan du jo se lidt mere om det. Kan godt være at jeg vil prøve at ringe nårh jeg er kommet hjem igen til Danmark

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, ved ikke hvad der sker her ,men jeg har nogle problemer med at sende svar så måske har du fået dette  2 gange. Flot  hjemmeside du har . Jeg har en del rigtig gode kontakter i USA ,Japan og i Sverige , der kender jeg en del forretnings folk der altid er klar på en god handel. Jeg har som sagt arbejdet for Yamaha motorcykels racing team ( officiel fabriks team ) i næsten 20 år.

 

 Du ringer bare hvis du har lyst.

  Venlig Hilsen Erling Frederiksen  Handewitt Tyskland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som om i kommer til at importere disse fødevarer ind i landet? 

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo det vil jo ske ikke mindst grundet kunder i Danmark, men det er som hovedpunkt ikke noget jeg satser i på nuværende tidspunkt, da det er min overbevisning at vi nok mest kommer til at eksportere varer ud af landet til udenlandsk markedet. Men jeg har import og eksport license til Danmark. :) Hvad havde du i tankerne? Er altid frisk på forslag og ideer. Men jo der ligger en idé om at skulle importere varerne til Danmark også... Mere vil jeg ikke skrive herinde.. Så må du smide en mail, hvis du vil have mere af vide :) Min mail er Office@fanoe-seafood.com Med Venlig Hilsen Andrej M. Fischer
Fra København
Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 175
Fra  visual-id Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit partner Gianni Rapazetti har mange års erfaring med den slags. dog har han ingen kontakter i DK til afsætning - og alle varer han afsætter, som agent, er på det internationale marked.  giv ham evnt. et skriv.

han er altid med på et godt projekt specielt med danske partnere..

p.t arbejder han med kyllinge dele, dele fra køer, æsler m.v   som sælges til Kina Bl.a til industri-brug.

Han har 20+ års erfaring inden for læder branchen derudover.

 hans mail er: grapazetti  @   hotmail

du må undskylde at jeg ikke smider hele email adressen ind, for at undgå spam-bots

visual-id.dk / Branding / Design / AD'er / Markedsføring / Produktudvikling / Produktion inden for Sko, Lædervarer og Tekstilvarer / Tlf: +45-5334 7904

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant. Bare følge med, siden vi bevæger også os mod dette område. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)