Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forlænget pas i tyrkiet.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er!!

Jeg er lidt i en kattepine! - jeg skal til tyrkiet på torsdag, og har lige bestilt rejsen idag, jeg skal derned for at hente nogle vare, som skal igennem tolden osv! - men det er ikke problemet!

Problemet er at jeg kke er sikker på at de godkender mit pas når det nu kun er forlænget! - grunden til at det blev så sent er fordi at jeg simpelthen skal have hentet de varer så jeg kan komme igang, men jeg har bare hørt at de er strikse med det! - Det skal siges at jeg allerede rejser på torsdag, den 30.05.2013

SÅ hvis der er nogen der har prøvet at rejse til tyrkiet på FORLÆNGET pas, så vil jeg meget gerne hører hvad jeres erfaringer er!

Mange hilsner

Kasper Skovby

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har været i en del lande en gang på et midlertidigt pas da mit rigtige var stjålet og det gik fint. Jeg ville hvis jeg var dig, og du har mulighed for det, og har brug for sikkerhed, lige kontakte den tyrkiske ambassade og høre dem - helst personligt men ellers telefonisk og høre - du skal tale engelsk normalt - og evt kan de få et scan der viser passet

Jeg TROR nu ikke det skal være et problem

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Cookie

Jeg har nu fået forlænget mit pas med 6 måneder! 
Jeg melder tilbage når jeg er kommet igennem paskontrollen i tyrkiet hvordan det gik, hvis der nogensinde skulle være andre der pludseligt skulle ud og rejse med et ugyldigt pas ;)
 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Skovby:
jeg skal derned for at hente nogle vare, som skal igennem tolden osv! - men det er ikke problemet!

Hej

Håber du kender reglerne for varer du selv bringer igennem tolden. Varerne skal være forudanmeldt i toldsystemet får du ankommer til Danmark, ellers vil told kræve at du får varerne midlertidig oplagt på et toldlager i lufthavnen (det er dyrt og besværligt).

Mvh

Ravn

Fra Gram
Tilmeldt 8. Mar 13
Indlæg ialt: 39
Fra  Beltby.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn!

Ja har skrevet et topic herinde før, og der blev jeg henvist til en som kunne hjælpe mig med at lave en forudandmeldelse, så det er der styr på :D
Men tak for bekymringerne ;) 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Skovby:
jeg henvist til en som kunne hjælpe mig med at lave en forudandmeldelse,

Det var sikker mig der henviste til fortolningsbutikken ? 

Men godt du har styr på tingene for det vil jo være lidt ærgeligt at blive afvist i tolden. 

Ravn

Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!
Nu er det godt nok længe siden, at du skrev indlægget, men hvad endte det med?
Og kan du huske, hvor lang tid det tog, at få forlænget passet (ingen tid eller hvad)?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)