Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til start af ApS

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Kender i nogen eller har i haft erfaring med et firma som er gode at bruge til at få et ApS stablet på fødderne?

Her tænker jeg kun på processen med erhvervs og selskabsstyrelsen.

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.agera.dk som er et amino produkt, kan du skrive at du vil bede om tilbud fra en revisor eller advokat på at få stiftet ApS - og beskrive om det er med kontanter eller om det er med det klart dyrere apportindskud (aktiver) - og få 3 uforpligtende gratis tilbud at forholde dig til

Det kan koste fra 2.500 og op vil jeg mene - med standard vedtægter osv

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil, som Cookie, også anbefale at tjekke Agera ud. Jeg har selv lige i fredags benyttet det til at få tilbud til stiftelse af ApS. I løbet af et par timer fik jeg opkald fra tre forskellige firmaer, hvoraf det ene tilbud er tikket ind, og de to andre får jeg i morgen, efter jeg har holdt et møde med dem. De fleste af dem, der tilbyder stiftelse af ApS, som jeg har set på nettet, tager ganske som Cookie skriver, 2.500 +/- et par hundrede.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis

Jeg vil råde dig til at prøve Agera etc men også at tænke over om du kan/bør nøjes med 

et standardselskab med standardvedtægter etc.

Hvis du skal have flere selskabsdeltagere ind over ejerskab eller ledelse i selskabet, er det

i praksis meget problematisk ikke at få indarbejdet et specifikt aftalesæt, der passer dig og

dine eventuelle meddeltagere.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for hjælpen!

Dennis

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)