Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvad kan jeg gøre bedre?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg har valgt, at vil få mange flere besøgende på min hjemmeside, derfor vil jeg gerne inden jeg starter have nogle gode hurtige råd hvad jeg skal arbejde med. For at sige det, så er jeg helt ny i SEO verdenen, så i må endelig sige hvis jeg har lavet nogle fejl på min hjemmeside.

Lige nu ligger besøgstallet på omkring 4 unikke besøgende om dagen, så jeg ville sætte stor pris på hvis i vil hjælpe mig.

Tak på forhånd!

I kan se min side Her.

Tilmeldt 5. Jun 11
Indlæg ialt: 18
Fra  E-magazine.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåede aldrig videre end til forsiden, hvor der mangler et s i logoet.

Det kan godt være det bare er mig, men det tyder på at der stadig er masser at lave på siden inden du fokuserer alt for meget på SEO. Hvis du gerne vil have flere besøgende er det bedste at få lavet mere indhold.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan starte med at skrive en bedre ankertekst her end bare "I kan se min side Her" Big Smile

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor WordPress Indifferent

Til så lidt indhold lave noget ordentligt. Prøv at se din load tider...

Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  Stabilokonomi.dk Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

www.stabilokonomi.dk - Min blog om personlig økonomi og investeringer.

Fra København
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 83
Fra  Lytoy ApS Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var desuden først, da jeg klikkede lidt rundt på siden, at det gik op for mig, at det var en webshop. Til at starte med troede jeg, det var en form for blog/informationsside omkring fitness-verdenen.

Lytoy - Skriv dig op til launch og få op til 25% rabat på bamser, figurer og slik fra kendte brands, f.eks. Angry Birds, Super Mario og mange flere!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Dit domæne er et halvt år gammelt, der er ikke duplicate content og du har ikke noindexet halvdelen af siden.

Så fik vi de værste fejl væk.

Så svaret er sådan set simpelt nok i forhold til at få flere besøgende:

Mere.

Du skal have flere og længere artikler. Jeg ville også skrive længere beskrivelser til nogle af dine produkter - den her er fx meget kort og du vil aldrig få den vist i søgeresultaterne, nu hvor såvel producent som andre affiliates gør meget mere ud af det.

Du har, så vidt jeg lige kan se på første tjek, indgående links fra 3 domæner. Det er meget lidt. Du skal også ud at gøre dit domæne stærkere ved hjælp af noget linkbuilding.

Det skinner igennem lige nu at siden er lavet for at skabe en profit - det er der ikke noget galt med, men det skal helst ikke skinne så tydeligt igennem. ;-)

Du kan tjekke Lasse Kjær og hans Fitness-blog, der er opbygget gennem Lasses gymnasietid og i dag varetages af en professionel træner. Den er et studie i at lave et fantastisk site og så tjener mange penge på det med affiliate in the same time.

Til overordnede kategorier kan du med fordel bruge video og lange tekster - det gør jeg fx her.

Det er ikke nemt at være affiliate i dag - der skal smides lidt mere tid i det. ;-)

Held og lykke!

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du i øvrigt skriver et skidegodt indlæg modtager jeg gerne gæsteindlæg til SimpelSundhed.dk. Så kan du få lidt relevant promovering derfra. :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 32
Fra  Citona Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Gør også mere ud af dine titles og meta descriptions så de er gode og unikke. Du bruger f.eks. boilerplates hvor "fitness-univers.dk" går igen 2 gange i title på flere af dine kategorisider. Jeg vil også anbefale dig at lave nogle gode beskrivende kategori-tekster. Det er iøvrigt fint at du tænker i banerne af intern linkbuilding fra artikler til produkter men du går alt for aggressivt til værks med sider som denne. Hold dig til at linke én gang til produktsiden så det virker bare lidt naturligt. Du ønsker vel ikke at blive straffet for overoptimering?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)