Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Meebox serverproblemer

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick - Meebox:

Jakob Bank:

Patrick - Meebox:
De problemer du oplever er ikke hverdag

Det er vist en sandhed med modifikationer.

Meebox står for et uforholdsmæssigt stort antal af de tråde, hvor en bruger brokker sig over dårlig performance hos deres host.

Igen og igen fortæller I, at problemerne er midlertidige, og at det er ude af jeres hænder - men det er altså stadig et enormt issue, hvis det sker så ofte, som de mange tråde tyder på.

Nej, det er skam ingen sandhed med modifikationer - jeg siger at de problemer vi oplever netop nu på ingen måde er hverdag, jeg siger ikke at vi aldrig har problemer. Vi er klar over at vi generelt har nogle issues med stabilitet på nogle af serverne, som vi også løbende arbejder på. Men det har ingen relation til det her...

Vi er lige nu under et massivt DDoS-angreb udefra, som vi forsøger at bekæmpe.

Hej Patrick.

Syntes stadig i har en fantastisk support :) 

Tror de andre referere til at de billige faktisk kører dårligere end andre steder.
Har haft flere billige hos jer hvor jeg nogle gange kan vente ½ time på en mail.

Det oplever man ikke så ikke på de dyre løsninger i har.
ved også at det ikke er første gang du har hørt om dette.

Min egne løsning ligger på andre servere men bruger jer flittigt til andre sider, mest fordi jeg kan forvente præcis svar hver gang. 

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er en af Meebox kunder som er blevet angreb, sådan set samtlige hjemmesider. Det er selvfølgelig ærgerligt, men deres service har altid være fantastisk og sætter min lid til dem.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

wow, tjekkede også lige mine....

Håber i får det op igen Meebox.
Har heldigvis backups af mine 

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael:
Nu kan du være helt sikker på at der bliver ballade. Det bliver der hver gang der er en der kritiserer Meebox her inde i deres baghave. Men skal du have et alternativ der oven i købet er billigere, så se på http://mlhosting.nu/

ALLE hosts kan opleve problemmer, det er i håndteringen af problemmerne, man ser seriøsteten, og det virker da herfra somom at der fra Meebox,s side er styr på tingene

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:

Michael:
Nu kan du være helt sikker på at der bliver ballade. Det bliver der hver gang der er en der kritiserer Meebox her inde i deres baghave. Men skal du have et alternativ der oven i købet er billigere, så se på http://mlhosting.nu/

ALLE hosts kan opleve problemmer, det er i håndteringen af problemmerne, man ser seriøsteten, og det virker da herfra somom at der fra Meebox,s side er styr på tingene

Se det som larm på tråden Henrik... ikke andet :)

Tilmeldt 8. Dec 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også kun anbefale meebox.

Søgemaskineoptimering er vigtigt i forhold til synlighed online

Tilmeldt 26. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan da kun sige at michael har haft ret i sit første indlæg Wink

Men at meebox har problemer lige nu gør ikke at jeg finder et andet webhotel Big Smile

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså alle kan blive ramt af et DoOS angreb, det kan være en sur bruger, eller en konkurrent, der prøver på at ligge dem ned.

Jeg er også glad for Meebox, herfra!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Kan sige fra min side af, da er gået en uge og alle mine sider viser hacked by white hat.

Og deres support er ligelad via ticket og hjælper ikke direkte med sagen, og fuldkommen dårlig behandling når de først svarer på ticket.

Og alle mine data udelukkende (index filerne på alle domænerne), dem har de ikke backup af - så de er mistet. Så det ser meget dårligt ud for meebox lige nu, på små hoteller kører selv web 13. 

Ærligt indrømme jeg er rigtig ked af det, dog kører deres pro hoteller fint som jeg har nogle par stykker af. 

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Arlo:

Hej

Kan sige fra min side af, da er gået en uge og alle mine sider viser hacked by white hat.

Og deres support er ligelad via ticket og hjælper ikke direkte med sagen, og fuldkommen dårlig behandling når de først svarer på ticket.

Og alle mine data udelukkende (index filerne på alle domænerne), dem har de ikke backup af - så de er mistet. Så det ser meget dårligt ud for meebox lige nu, på små hoteller kører selv web 13. 

Ærligt indrømme jeg er rigtig ked af det, dog kører deres pro hoteller fint som jeg har nogle par stykker af. 

Hej Arlo,

Det er jeg ked af at høre. Kan du ikke prøve at skrive til vores support, forklare din situation og høre om de ikke kan være behjælpelige med at se om det kan løses på den ene eller den anden måde?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)