Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af eget tøj mærke

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Stilling
Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der ude.

Jeg arbejder på at lave mit eget tøj mærke, og har derfor en masse spørgsmål angående produktionen af tøjet. håber i kan hjælpe :)

- Hvor er det billigst at få syet sit tøj ?

- Kan systuerne også lave tryk på tøjet og lave præcis det design jeg ønsker på stoffet?

- Til at starte med, ønsker jeg at få tøjet lavet her i DK, altså kun det første stykke tøj af hvert design så jeg kan være med under hele processen uden at skulle rejse til udlandet. nogen forslag til en god systue i jylland ?  

- når jeg har fået syet tøjet her hjemme i DK, kan jeg så sende et eksemplar af hvert stykke tøj til systuen i udlandet, som de syer efter eller skal der mere til?

- er der nogen ting jeg skal være ekstra opmærksom på i forbindelse med produktionen af tøjet?

Håber der er nogen derude med en masse erfaring der kan hjælpe lidt :) 

KH

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone.

Det er altid spændende at se nye projekter blive sat på banen, men hvis du vil have succes tror jeg du skal tænke i en lidt anden bane. 

- Hvor er det billigst at få syet sit tøj ?
Hvorfor ikke tænke, hvor får jeg det bedste resultat og den bedste kvalitet.

- Kan systuerne også lave tryk på tøjet og lave præcis det design jeg ønsker på stoffet?
Hvorfor ikke tænke, kan jeg selv få en maskine der kan lave mit tryk? 

- Til at starte med, ønsker jeg at få tøjet lavet her i DK, altså kun det første stykke tøj af hvert design så jeg kan være med under hele processen uden at skulle rejse til udlandet. nogen forslag til en god systue i jylland ?
Hvorfor ikke bruge ungarbejdere med flair for tøjproduktion i Danmark? Eller lav kun et stykke tøj og markedsføre det som eksklusivt og perfekt. 

- når jeg har fået syet tøjet her hjemme i DK, kan jeg så sende et eksemplar af hvert stykke tøj til systuen i udlandet, som de syer efter eller skal der mere til?
Du kan få stortset alt med de rigtige samarbejdspartnere, men hvorfor ikke konkurrere på kvalitet frem for pris. 

 

- er der nogen ting jeg skal være ekstra opmærksom på i forbindelse med produktionen af tøjet?
Du kan ende ud med et produkt som er så billigt at selv dem der i sin tid var stolte af at handle tøj i netto, ikke engang vil have det på.


B&O lever stort på at lave noget der har høj kvalitet. Hvorfor ikke lave noget som har høj kvalitet i stedet for alt det billige skrammel, som altid kommer ind i Danmark. Hvis du er god til at designe tøj, kan jeg nemt se en fremtid i dette. Hvis du ikke er, kan det måske godt være du kan konkurrere med netto.

Jeg siger ikke at du skal følge mine ord til punkt og prikke, men "Think out og the box", vær fåret som farvede sit uld sort. 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke enig :) 

Han er oppe mod mange unge som gerne vil lave deres eget mærke. dvs. 

Hvor er det billiges at få lavet tøj og klart du skal tænke sådan da billig ikke betyder dårlig kvalitet eks B&O får deres ting lavet mange forskellige steder eks kina men de bliver samlet på eks mekoprint i aalborg det vil sige produktet er ikke made in china og dog :) Banglades er det billigeste sted på jorden lige pt efter hvad jeg ved. 
At jeg slet ikke ville gå igang med at lave det selv er en anden sag :)

Systuer er det ikke flere af i danmark som ville kunne lave dette til en pris som gør det også kan sælges

Jeg ville få lavet det hele her i DK indtil du bestiller over 2500-5000 stk af gangen

At gå igang med at være trykker er nok heller ikke nogen løsning :) det er ikke noget man bare lige gør det er jo der for vi har en 4-6 årig uddannelse hos os :=)  

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simone,

Husk desuden at der er tusindvis af konkurrenter på det marked som du bevæger dig ind på, hvorfor du skal tænke meget over hvordan du vil differentiere dig?

God service og billige priser er simpelthen ikke nok! Hvis du ikke kan differentiere dig, så kan du nærmest lige så godt smide dine penge ud af vinduet..

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Stilling
Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser også mange unge starte deres eget tøj mærke, men syntes de ligner hinanden alle sammen. jeg vil har tænkt mig at beskæftige med nattøj / homewear til mænd og kvinder. 

Fra Stilling
Tilmeldt 30. Apr 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine svar, jeg har selvfølgelig tænkt mig at mine vare skal være af god kvalitet men tror ikke jeg vil markedsføre mig med at have tøj af den bedste kvalitet, men dog mere som god standart kvalitet og så med et fedt og nyt design. er lidt mange for at kvaliteten bliver meget dårlig hvis jeg selv skal begynde at trykke på tøjet :)  

Fra Viborg
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Fra  www.basicclothing.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har ingen erfaring med produktion i udlandet, men har selv haft ideen oppe at vende. Der har jeg bl.a. haft kontakt med http://www.entryglobal.com og jeg synes det virker som en rigtig god mulighed. Held og lykke med det :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)