Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50.000 kr gratis til hjælp kan det virkelig være rigtig??

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej en kammerat kom til mig idag og sagde man kunne et sted ved ikke lige hvor han mente men der kunne man gå op og søge om 50.000 kr til at starte sit firma op kan det virkelig være rigtig

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må komme med nogle flere oplysninger, hvis vi skal kunne sige noget fornuftigt - måske har det været rådgivning, der under visse omstændigheder kunne fås gratis :) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen noget med man kunne få 50.000 til opstart fasen altså hvis du skulle ud lad os sige reklame på din bil og sådan nogen ting

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

olsen87er:

jamen noget med man kunne få 50.000 til opstart fasen altså hvis du skulle ud lad os sige reklame på din bil og sådan nogen ting

Kunne det have været en misforståelse, og der måske er tale om, at du ikke automatisk er momspligtig førend, du har en omsætnnig på 50.000,-? Jeg har aldrig hørt om kontant tilskud på den måde før.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også gerne have 50.000 - hvem kan henvise mig til udbetalingskassen Big Smile

Fra Holbæk
Tilmeldt 12. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Merkur Service Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror nærmer de kammerat har misforstået noget, og det har været et lån på 50.000 kr. man kunne få?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I f.eks Gellerup Parken (Århus V) kan di få et mikrolån som nystartet iværksætter - uden sikkerhed.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

okaii tak for alle det alle sammmen synes osse det virket mærkeligt. hehe og ja han har nok misforstået noget ;D

Tilmeldt 20. May 13
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke du har misforstået det, jeg hørte på et tidspunkt at man kunne få 50.000 kr. 

Men ikke i kontanter, det var til advokat og revisor hjælp. Jeg kan bare ikke huske hvor jeg læste det 

Kan være det er det du har hørt 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)