Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lov hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg ved jeg ikke om det er den rigtige sted at skrive men prøver alligevel. Jeg har lige overtaget et forretning hvor sælgern har brugt afståelsesret. Nu skal jeg så betale husleje hvor der også er inkluderet driftsomkostning erhverv ( vicevært osv ). Driftsomkostning skal sælger betale men han nægter. Har rykket ejer af egendommen 2 gange nu. De vil heller ikke udstede ny regning til den forrige lejer. Det vil sige at jeg skal betale hele beløbet.

Jeg har læst mit kontrakt igennem og jeg har så set at der ingen steder står at han skal betale regninger der før overtagelse.

Men der står så i kontrakten mellem sælger og køber " forretning overtaget denne dato med hvilken dato som skæring der udarbejdes refusionsopgørelserne over husleje, telefon, el, vand samt andre løbende udgifter. Opgørelsens saldi betales kontant senest 7 dage efter dens underskrivelse"

Har nu haft stedet i 15 dage. Sælgern har fået aftalt beløb.

Er der nogen der kan måske bruge 2 min på lidt hjælp så vil jeg være meget glad.
Tilmeldt 17. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg hvis i er i tvivl om noget

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror du skal ha en jurist på. Sagen er jo , at sælger ikke skulle ha haft hele beløbet ud, før refusionsopgørelsen var færdig og du kunne ha tilbageholdt det du skulle ha fra ham. Havde der været mægler på havde han beholdt et vist beløb af hensyn til reffusion

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)