Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gensidig sparringspartner/støttepædagog søges (KBH)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg arbejder på at "monetize" min hjemmeside, og det er ret ensomt arbejde. Hver gang jeg får lejlighed til at tale med nogen om, hvad jeg sidder og laver, fyldes jeg med fornyet gejst og gåpåmod, men efter nogle dage begynder motivationen så småt at falde igen. Skype-SadSmile

Derfor søger jeg nogen i samme situation at mødes med i Københavnsområdet eksempelvis en gang om ugen for at give gensidig sparring og holde hinanden ved ilden. Altså: Mødes til en kop kaffe, fortælle, hvad vi har lavet siden sidst, og hvad vi gør os af overvejelser om det vi sidder med, og hvad vi satser på at nå inden næste møde. Give et skulderklap for det, der lykkes, spørge ind til den andens overvejelser og byde ind med hvad man nu måtte have af input dertil.

Jeg har hørt om en lignende coaching-gruppe på fire personer, som hver fik ca. 20 minutter per møde, og det skulle efter sigende have fungeret glimrende.

Har det mon interesse for nogen...? Smile

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg glemte at skrive, at det for mig er lige meget, hvad du måtte have brug for sparring/støtte omkring. Det kan være alt mellem himmel og jord - når bare du kunne have gavn af et ugentligt møde for at holde dig til ilden. Smile

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

... Er der slet ingen, der aktuelt har samme behov? Skype-SadSmile

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en superide - og jeg kender godt den der med, at fokus glipper, fordi der jo også skal tjenes almindelige penge, der kan få det hele til at løbe rundt.

Sådan en sparringsgruppe er jeg med på. Og Københavnsområdet er også god. Dog ville jeg foretrække en gang månedligt - tiden går hurtigt!

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Alle tiders! En gang om måneden ville være meget bedre end ingenting for mig. :) Jeg sender dig en privatbesked.

Hvis der er andre, som også er interesserede, så skriv endelig!

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 22
Fra  Mimers Loft Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

ERFA-/SPARRINGSGRUPPE

Vi mødes fredag den 24. maj kl. 11 ved Trianglen, Baresso Cafe.

Man er velkommen til at slutte sig til det gode selskab

Formålet med mødet er at udfordre hinandens ideer og overvejelser og holde hinanden til ilden.

SES VI?

Vh. Mette

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)