Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på hjemmeside og koncept.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sidste år lavede jeg et indlæg om at jeg søgte feedback på min hjemmeside. Der kom en masse konstruktiv ris og ros jeg siden har arbejdet videre ud fra.

Jeg synes selv at hjemmesiden er blevet meget bedre, men hvad er din mening?

Hvordan oplever du siden i dag?

Hvad synes du om konceptet?

Hvilke ting synes du bør forbedres?

Synes du prisen for er blive markedsført er fornuftig?

Ved du om det rent SEO mæssigt er praktisk at sætte FB Iframe plug-in ind på alle siderne med billeder af profilerne der linker tilbage?

Det var nogle af alle de spørgsmål jeg har gået med det sidste stykke tid.

Det vil være rigtig rart med jeres vurdering og forhåbenligt svar på nogle af alle mine spørgsmål.

Hjemmesiden omhandler de dejlige oplevelser der er i Danmark og hedder www.TjekDanmark.dk

Dbh. Lasse

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Godt initiativ :)

Jeg vil her se bort fra smag og behag i min kommentar, men bare lige komme med en enkelt indskyldelse til oplevelsen.

For at være helt ærlig — og jeg håber ikke det lyder arrogant eller kloge-åge-agtigt eller bedrevidende, men den side man kommer ind på når man har klikket på 'ja tak, jeg vil gerne se hvad der er af oplevlelser' er helt til hest!! (Sagt i al kærlighedPerson)
(Se vedhæftede screenshot fra sitet)

Det er helt til hest fordi teksten der rent faktisk skal informere én, står direkte oven på et meget indholdsrigt baggrundsbillede og det er næsten umuligt for øjet at fokusere på hvad der egentlig står.
Jeg ville personiigt hurtigst muligt få lagt én eller anden semi-transperant (85% alpha eller noget) baggrunds-ting ind bagved teksten så den kommer til at stå på en flade istedet for et gnidret baggrundsbillede.


Ja, det var lige det der faldt i øjnene sådan umiddelbart.

// Brokop

http://brokop.com/

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:

Hej Lasse

Godt initiativ :)

Jeg vil her se bort fra smag og behag i min kommentar, men bare lige komme med en enkelt indskyldelse til oplevelsen.

For at være helt ærlig — og jeg håber ikke det lyder arrogant eller kloge-åge-agtigt eller bedrevidende, men den side man kommer ind på når man har klikket på 'ja tak, jeg vil gerne se hvad der er af oplevlelser' er helt til hest!! (Sagt i al kærlighedPerson)
(Se vedhæftede screenshot fra sitet)

Hej Brokop

Tak for din pointe. Jeg har tjekket browseren i flere forskellige vinduer og på flere forskellige skærme, men har godt nok ikke set den sådan før! Baggrunden er fjernet pt. så der kan komme en ordentlig baggrund på der ikke laver ballade! Wink

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Ideen er skam god nok, og meget nem hjemmeside at navigere rundt i.

Det eneste jeg har noget at sige om det er logoet. Der er simpelthen for mange elementer i, et logo skal helst være simpel og forståelig., på nuværende tidspunkt er dit logo design lidt rodet. Ellers en fin side :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Fredericia
Tilmeldt 23. Oct 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Bitshop.dk Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Hej

Sidste år lavede jeg et indlæg om at jeg søgte feedback på min hjemmeside. Der kom en masse konstruktiv ris og ros jeg siden har arbejdet videre ud fra.

Jeg synes selv at hjemmesiden er blevet meget bedre, men hvad er din mening?

Hvordan oplever du siden i dag?

Hvad synes du om konceptet?

Hvilke ting synes du bør forbedres?

Synes du prisen for er blive markedsført er fornuftig?

Ved du om det rent SEO mæssigt er praktisk at sætte FB Iframe plug-in ind på alle siderne med billeder af profilerne der linker tilbage?

Det var nogle af alle de spørgsmål jeg har gået med det sidste stykke tid.

Det vil være rigtig rart med jeres vurdering og forhåbenligt svar på nogle af alle mine spørgsmål.

Hjemmesiden omhandler de dejlige oplevelser der er i Danmark og hedder www.TjekDanmark.dk

Dbh. Lasse

Hej Lasse

Hvis du vil have en utrolig god feedback, så prøv at kontakte Jan Elmar Sørensen. Han gav os en del at tænke over og gid der var flere af hans slags herinde på Amino, men, det er der, bare læs hvad de flinke personer der har skrevet indtil videre i din tråd har skrevet. Der er noget om snakken.

Held og lykke med siden!

Kontakt: Jan Elmar Sørensen

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hej Lasse.

Ideen er skam god nok, og meget nem hjemmeside at navigere rundt i.

Det eneste jeg har noget at sige om det er logoet. Der er simpelthen for mange elementer i, et logo skal helst være simpel og forståelig., på nuværende tidspunkt er dit logo design lidt rodet. Ellers en fin side :)

Hej Alexander

Tak for din konstruktive feedback. Hvad er det ved logoet du synes der ikke er optimalt? Da det blev bearbejdet tænkte jeg at øjnene er et symbol for at man kigger efter oplevelserne og de Danske flag er et symbol for at det er oplevelser i Danmark at der er tale om.

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

BPJ:

Hej Lasse

Hvis du vil have en utrolig god feedback, så prøv at kontakte Jan Elmar Sørensen. Han gav os en del at tænke over og gid der var flere af hans slags herinde på Amino, men, det er der, bare læs hvad de flinke personer der har skrevet indtil videre i din tråd har skrevet. Der er noget om snakken.

Held og lykke med siden!

Kontakt: Jan Elmar Sørensen

Hej BPJ

Tak for tippet. Jeg vil prøve at kontakt Jan og se om han kan være behjælpelig med at svarer på nogle af spørgsmålene. Efter min mening er Amino også et rigtigt godt forum med mange venlige iværksættere. Det værdsætter jeg meget når der er brug for hjælp!

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra København
Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 409
Fra  Nanomedia Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Og du skal da også lige have et klar på skulderen for at svare så pænt og høfligt på kritikken af dit arbejde. Det må da trods alt også være dit hjertebarn vi 'kritiserer' :)

Held og lykke med det.

// Brokop

http://brokop.com/

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det hedder disclaimer og ikke discleaner :D 

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 01:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokop:

Hej Lasse

Og du skal da også lige have et klar på skulderen for at svare så pænt og høfligt på kritikken af dit arbejde. Det må da trods alt også være dit hjertebarn vi 'kritiserer' :)

Held og lykke med det.

// Brokop

Mange tak! Jeg værdsætter at vi iværksættere kan støtte hinanden - også selvom det hele ikke drejer sig om penge! Man kan godt kalde det at kritiserer, ris, ros og andre ting. I mine øjne er det et tegn på at man er på rette vej, men at der er nogle justeringer får at det hele er lige i øjet. Det lader jeg eksperter som jer vurderer og spørger derfor når jeg er i tvivl om nogle ting! Wink

Jeg synes selv at konceptet er godt og bygget simpelt op til fordel for alle der vil finde oplevelser i Danmark. Derfor vil jeg også gøre alt for at det bliver en succes! Man må tage et skridt at gangen og arbejde fra morgen til aften for at få det hele til at lykkedes.

Fortsat god weekend og endnu en gang tak for feedback!

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)