Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento vs. Quickpay gateaway problem

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Min shop ( www.sejleg.dk ) har nu været aktiv i lidt over en uge, men jeg har et problem med betalingen med kreditkort

Når kunden har afgivet en order og jeg sender dem en ordrebekræftelse, står det på ordrebekræftelsen af Betalingen ikke er registreret og når jeg generer en faktura i Magento får jeg denne fejl :

Ikke muligt at hæve betalingen online, grundet denne fejl: Der forsøges at hæve et højere beløb en tilladt

Men betalingen bliver fint overført til Quickpay og jeg kan også fint hæve pengene på kreditkortet. På min faktura får jeg igen på teksten : Betalingen er ikke registreret og det er jo ret forvirrende for mine kunder.

Så jeg håber at kunne være så heldig at der sidder en Magento Haj med nøglen til denne fejl :-) 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også lige opdaget at shoppen heller ikke trækker varenen ud fra lageret når jeg generer en faktura. Håber der er nogen der har et bud på hvor jeg skal lede efter fejlen.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Fra  www.makeupbox.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg håber at du fandt problemet og at du vil dele løsningen med mig? :-)

Mvh Christina

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det jo flere år siden, men så vidt jeg husker var det noget med den DK pakke man installere, som ikke var aktiveret korrekt. Men hvis du har valgt en magantoshop og ikke selv er en kode haj, vil jeg meget anbefale at du finder en fast magento sagkyndig. Det vil du helt sikker få brug for løbende, da der er en del ting der godt kan være noget tricky at få sat op i magento og der kommer også løbende sikkerhedsopdateringer der skal installeres. 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvilken version af magento og modulet til Quickpay har du installeret?

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme problem med magento + quickpay, i vores tilfælde viste det sig at der var kommet ekstra felter under en opdatering af QuickPay som skulle sættes ind i magento konfigurationen, så spillede det igen :-)

Tilmeldt 27. Jul 15
Indlæg ialt: 2
Fra  www.makeupbox.dk Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for jeres svar. Det viste sig, at det var fordi at shoppen ikke var taget ud af demo tilstand. Jeg troede man kunne teste i demo, men der tog jeg fejl. Man skal lære så længe man lever:-)  

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)