Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan sælger jeg noget, når ikke jeg har fysiske varer?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jan 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder som fundraiser i en lille rådgivende organisation og har påtaget mig den på en og samme tid spændende og umulige opgave at forsøge at skabe en omsætning. Det burde i sagens natur være let, i forhold til udbud og efterspørgsel, men udfordringen er at vi ikke har nogen fysiske vare at sælge.

Vi kan tilbyde online rådgivning til børn og unge, og vi deltager i en række socialpædagogiske projekter både indenlands og udenlands, men vi mangler grundlaget for en omsætning.

Jeg håber at I kære folk kan komme med nogle kreative forslag, så min egen inspiration kan komme i omdrejninger.

- Camilla

Fra København
Tilmeldt 28. Aug 12
Indlæg ialt: 31
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart har det intet med fysiske varer at gøre eller ej. Men jeg har ikke forstået, hvad jeres organisation/firma går ud på?

Sælger i timer (konsulentydelser ifm. rådgivning), informationer (adgang til materiale) eller andet "produkt" (det værende it-system eller is). Er i en NGO, og det skal ses som godgørende arbejde, når man støtter jeres sag? Hvis I ikke ved, hvad I kal tjene pengene på, er det jeres primære opgave. 

Kort sagt: Salg har intet med fysiske varer at gøre, men at finde ud af, hvad man skaber af værdi, som _nogen_ vil betale for. Det kan sagtens være at I skaber værdi, men at den primære modtager ikke har mulighed for at betale for denne ydelse. Derfor skal I måske finde sponsorer i stedet for?

Partner i www.telemetric.dk. Call-Tracking at Telemetric connects your online advertising with incoming calls to your company. 

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 105
Fra  Ergooffice.dk Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey caskov

sådan lige umiddelbart er det svært at hjælpe jer, fordi jeg kender ikk jeres "produkt".

Når man ikk har et fysisk produkt, er det vigtigt at man synliggøre sit uhåndgribelig produkt.

Normalt er det en god ide at konsulterer med et konsulent firma der har præferencer på området.

Men grundrt af jeres budget, kan i starte med at sætte jer ind i 7p'er... use google:)
Håber at det var lidt hjælp.
mvh
Spetslai Nang

www.ergooffice.dk billige ergonomiske kontormøbler til iværksætter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)