Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg springe på Miinto vognen?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig Hoffman.

En anden er at folk er ligeglad med tøjbutikken placering og dermed meget mere konkurrence.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men husk at se det fra tøjbutikkens eller pizzariaets synspunkt.

Kan tøjbutikken sælge mere tøj, ved at være med på Miinto, end ikke? Ja

Kan pizzariaet sælger mere pizza, ved at være med på Just-eat, end ikke? Ja

Det handler om at ramme kunderne hvor de er, og de er hos Just-eat og Miinto. Om man kan lide forretningsmodellen eller ej er jo lidt underordnet, hvis det giver flere ordrer, så er det jo bare med at komme igang :-)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mange tak til alle for input. Meget interessant at læse jeres debat. Har nu meldt mig til Miinto og er meget spændt på resultatet. Er godt klar over at jeg skal være meget opmærksom på min egen webshop og ikke kun sælge igennem Miinto. Har I nogle ideer til hvordan jeg øger trafikken på den? Har som før nævnt prøvet Google adwords absolut uden held. Har haft bannere på en stor kendt Surf hjemmeside uden resultat. Udsender nyhedsbrev ca. en gang i måneden eller når der er nyt. Har prøvet meget lidt med facebook.

På forhånd tak.

Mvh.

Claus

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus

Har du overvejet affiliate marketing til din webshop?

Hvis der er mange søgninger efter de produkter du sælger så lad affiliates være dine marketingcheferSmile.

Med affiliate marketing betaler du en procentdel af et salg typisk 8 %, men ift. Adwords betaler du kun når du får et salg og ikke per klik. Med andre ord - du betaler kun når du tjener penge.

Gode affiliate netværk er Partner-ads.dk og Tradedoubler.com mv.

I tilfældet med affiliate marketing kunne man i teorien ligge nummer 1 på et godt søgeord og så være 9 andre af ens 'affiliates' der lå på de andre pladser og du ville få 100 % af kliksene på et specifikt søgeord.

Men husk at gøre dig attraktiv overfor affiliates - skriv om hvor mange unikke besøgende du har hver måned, hvad din gennemsnitlige konverteringsrate er og så kontroller om nogle af dine konkurrenter benytter samme affiliate netværk - hvis ja så sæt procentdelen/kommissionen op så du bliver valgt.

Held og lykke med shoppen.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne også prøve vores nye shopping portal Sella.dk
Det er gratis! Da vi lige er åbnet.

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike. Jeg er lige hoppet fra miinto. Hvordan går sella? du kan evt smide mig en mail på lise@gentlemensaffair.com

jeg designer/producerer tøj og sælger KUN online

www.gentlemensaffair.com

leder efter nye salgs platforme: Kun kommision. Ingen faste begyrer. jeg sender ud fra mit lager hotel .

Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus. Hvordan går det på miinto?

Jeg har haft stor succes derinde i 2011 og 2012... men med deres nye regler om faste gebyrer har jeg valgt at takke af.

Min firma politik er ingen faste månedlige gebyrer og ingen tvungne betalinger til reklame.

Men min nedgang salgsmæssigt hos dem startede med at jeg ikke mere måtte bruge mine egne billeder, og mit retro tøj ikke solgte på deres billeder (som jeg jo så også skulle betale for).. leder pt efter nye salgs plat forme.

Jeg har dog stadig miinto.no hvor salget er voldsomt voksende, gennem 3 år, men det er nok en stakket frist, da de nok ændrer deres abonnement til den danske model med mange faste gebyrer mv. kun bruge deres fotograf mv. Det er dog rimeligt besværligt at sælge til private i Norge da det er udenfor EU.

miinto. se har aldrig været en succes har ligget der i 3 år, svenskerne er nok bare ikke mit marked...

Fra Slagelse
Tilmeldt 10. Sep 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Jadall Accessories Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi er desværre også på Miinto som ikke er en success, hvis ikke man lige har de top 10 varer kunderne vil have, og det hjælper desværre heller ikke at køre markedsførings kampagner som også koster boxen.

Man skal både betale månedsbeløb, og når Miinto vælger at køre en kampagne mod Zalando eller Boozt eller Stylepit så skal vi betale markedsføringen og det er så 3 gange om året ;-(

Vi har kun haft udgifter til dette koncept, så jeg vil se mig om efter alternativer som ikke koster så mange penge med kommision gebyr, markedsførings gebyr, månedligt gebyr, og gratis fragt og omkostninger til foto da de er blevet meget strenge !! generelt syntes jeg det er en pengemaskine som jeg glæder mig til at komme ud af !

 Johnny

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)