Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Læs - og støt evt. en "Med Amino"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

For et øjeblik siden overvejede jeg kraftigt, om jeg i dag skulle tage mig råd til, at investere i christina Klitgaard's The Workbook.

Det igen via læsning i en glimrende  ekspertblog af Morten Vadstads (håber jeg husker navnet rigtigt i skrivende stund) som hed ''7 dumme fejl jeg har begået som e-købmand'', hvor han bl.a. linkede til The workbook - en bog som jeg er sikker på, jeg vil få stor glæde af, og er alle pengende værd at investere i.

Medens jeg overvejede fik jeg zappet lidt videre, og kom tilfældigt ind på denne side.

Lang historie kort - 

Jeg får altid noget ud af at kigge ind til Amino - ikke blot for alle de gode råd og hjælp man kan søge og få her blandt hjælpsomme iværksættere og selvstændige, men også fordi, der også er plads til emner, der rækker ud over 'cool business'.

......

Kære Michael, 

Godt gået med at din viljestyrke til at nå dine egne målsætninger, og som du skiver ønske om, overordnet at ville skabe positiv spiral i dit liv.

At du oveni magter at hjælpe andre - børn som har de samme problemer, som du selv har haft og mærket gennem din egen opvækst, rører mig.

- så køb af 'The Workbook' må vente lidt endnu, for lysten til at bidrage til dit fine initiativ til indsamling for Julemærkefonden's børn ligger pludselig nærmere, omend det ikke er de store beløb, jeg selv kan bidrage med.

Men mange bække små - lidt håber jeg også har ret, og i hvertfald ønsker jeg, at det du har sat i værk for, at skabe positive spiral i dit liv, må sætte store ringe i vandet.

Ann 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk Ann

Det er tanken der tæller Yes

PS. Jeg følger også med i Christina Klitgaards nyhedsmails - altid meget inspirerende fra hende.

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, man skal i hvertfald aldrig være nærig med at give skulderklap til mennesker der fortjener at få et, og det synes jeg at Michael i højste grad gør sig fortjent til :-) 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Mange tak fordi du deler min historie herinde - Amino har helt sikkert også spillet en vigtig rolle, da det var her det hele egentlig startede!

At jeg allerede på 24 timer når over halvvejs med mit mål for indsamlingen, ja langt over faktisk, det er simpelthen fantastisk!

Ann Antons:

Kære Michael, 

Godt gået med at din viljestyrke til at nå dine egne målsætninger, og som du skiver ønske om, overordnet at ville skabe positiv spiral i dit liv.

At du oveni magter at hjælpe andre - børn som har de samme problemer, som du selv har haft og mærket gennem din egen opvækst, rører mig.

- så køb af 'The Workbook' må vente lidt endnu, for lysten til at bidrage til dit fine initiativ til indsamling for Julemærkefonden's børn ligger pludselig nærmere, omend det ikke er de store beløb, jeg selv kan bidrage med.

Men mange bække små - lidt håber jeg også har ret, og i hvertfald ønsker jeg, at det du har sat i værk for, at skabe positive spiral i dit liv, må sætte store ringe i vandet.

Ann 

Dit bidrag gør en verden til forskel Ann og jeg er dybt taknemmelig!

Derudover kan jeg fortælle, at du egentlig blot starter ud med at lave en aftale - men først betaler direkte til Julemærkefonden når jeg har gennemført turen. Så mon ikke du kan svinge kortet nu og her alligevel?

Tusind tak!

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Livingplus Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Fint med at der først skal overføres beløb, efter din tur er gennemført ;-) 

Så får jeg både min Workbook og bidrage til med min beskedne andel til din indsamling. 

Det er ren win-win - for mig ;-) 

(og tak også for svar i pm) 

 Livingplus Interiør.  www.livingplus.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)