Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google adwords, noget hø?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 12
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

Overvejer lidt at gå igang med at bruge google adwords

Så ville høre om der var nogen der har erfaringer med det? 

Hvor mange penge "skal" man bruge på det? Kan det betale sig? 

Håber der er nogen der har lyst til at dele lidt ud af deres erfaringer :)

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frederik

Det kan sagtens betale sig! - jeg har tjent rigtig mange penge på mine adwords annoncer og det kan de fleste andre også :)
I starten brugte jeg ca. 100 kr / dag, indtil jeg havde lært platformen at kende og kunne begynde at måle på hvad der virkede og hvad der ikke virkede.
 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Jeg har masser af erfaring med Adwords med både opsætning og lave det for mine egne projekter, så jeg har så at sige siddet på begge sider af bordet.

Du SKAL ikke bruge noget bestemt beløb, minimums beløb eller lignende. Man sætter et dagligt budget og dette overskrides ikke når man ganger det ud over en gennemsnitsmåned. Dvs sætter du det daglige budget til 30kr vil det max blive 30 kr x 30.4 dage i en måned = 912kr. Dit daglige budget kan overskrides med få procent, men over en måned vil du aldrig overskride de 30kr i middel forbrug.

Er det Dealbasen du vil lave Adwords til?

Hvis du ingen søgeordsdata har fra fx Google analytics og dit budget er begrænset, så ville jeg starte ud med en super præcis kampagne som "spilder" pengene mindst muligt. Derefter kan du udvide kampagnen stille og roligt så du får de mere brede ord med. Men igen det hele kommer an på dit mål, budget osv.


 


 

 

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

AdWords kan altid betale sig. Sørg for at lægge en god strategi fra dag 1. 

Læg ud med lange søgeord/-termer der konverterer højest, fremfor at spilde penge på de enkeltstående, brede søgeord, der muligvis giver mange klik, men sjældent konverterer. 

Derved kan du "spare op" til en større investering senere.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)