Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import/salg af kinesisk tøjmærke til danmark

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 12. May 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie.

Tak for et godt svar.

Ja det vil helt sikkert være bedre at få det direkte fra producenten, men ja det kræver lidt større mængder.

Mærket er ikke en kopi, men blot et kinesisk brand/mærke.

Grundlaget for overstående spørgsmål var at jeg er i tvivl om hvorvidt det er lovligt at købe et kinesisk tøjmærke fra en kinesisk tøjside og bringe det til Danmark. Tøjsiden ejer nemlig ikke tøjmærket, og spørgsmålet er så om det er ok med ejeren af tøjmærket at jeg sælger tøjet videre i Danmark. 

Så kort sagt - Er der nogen (tøjproducenten, de kinesiske myndigheder, de danske myndigheder) der kan komme efter mig for at gøre overstående?

Jeg vil ikke ændre navn på tøjmærket eller noget.

Mvh

Kasper

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Kasper,

Nu blander jeg mig igen, du bestemmer helt selv hvad du vil.

1. hvis produktet i Kina er en kopi af europæiske varemærker får du et problem.

2. det er meget velkendt at østens store fabrikker kopierer designer tøj uden at have nogle kendte designere ansat.

3. undersøg det til bunds og spørg fabrikken hvor tøjet bliver designet, og eventuelt tag en tur ud på fabrikken og se det med dine egne øjne.

4. der findes apple butikker i Kina der er falske, men identiske i look som europæiske apple shops.

Cenk Cavdar

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville være rigtigt fedt hvis man havde styr den branche og erfaring indenfor industrien at se om man kunne få lov at sælge Kinesiske brands som Septwolves, Anta eller Yishion i Skandinavian med en god håndfuld kinesiske markedsførings dollars i baghånden:)

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Tilmeldt 10. Jan 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle gode links/ hjemme sider hvor man kan få kontakt og købe tøj til videresalg

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)