Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iPhone og GPS Tracker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg leder efter et produkt som jeg ikke aner om er opfundet.

Jeg har selv lige erhvervet mig en iPhone og synes det er pisse smart. En af de funktioner jeg husker blev implementeret i sidste version af IOS var noget med at man via. kortet og gps kunne holde øje med hvor et familiemedlem f.eks befandt sig. Det forudsætter selvfølgelig at vedkommende har en iphone og har slået tjenesten til.

Det er jo sindsyg smart når man har et barn der lige har ringet og sagt at han/hun er på vej hjem fra skole/fritidshjem, at man kan holde øje med hvor barnet befinder sig henne. De fleste der er forældre har nok oplevet bekymringen når sønnike ringer hjem og siger at han er hjemme om 10 minutter. På vej hjem støder han lige ind i Kasper der er på vej til fodbold, men du står derhjemme og laver mad hvorefter det slår dig at han skulle have været hjemme for 20 minutter siden.

Min problemstilling er så at jeg kun har en iphone og ikke har råd til flere. Er der nogen som ved om det er muligt at få en eller anden lille mini-gps ting, der automatisk sender lokation til iphonen efter angivet interval? 
Lad nu være med at forveksle det med an traditionel gps til bilen med touchskærm og routevejledning. Det skal bare være en lille enhed, måske ikke større end et ur? Hvis eneste funktion er at sende lokationen til min telefon. 

Er der nogen som kender til sådan et produkt? 

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

http://news.bbc.co.uk/2/hi/health/7946767.stm   

The GPS devices support phone tracking and 8 languages (English, Spanish, Portuguese, Arabic, Thai language, Italian, German, Chinese) website tracking.

 

1. Four types Tracking ways:

 

Tracking way A>: SMS + Map software;

 

Tracking way B>: PDA Cell Phone;

 

Tracking way C>: Real time tracking, and track via your computer;

 

Tracking way D>: simple & useful real time tracking via our website.

 

2. Build in 1M memory & Support 2G SD card: This is a latest update feature!

 

3. Gift parts: gift A> Water-proof bag; gift B> Magnetic case;

Jeg har set den i Pantip Plasa i BKK er lidt usikker men mener kun den koster omkring 500KR.

Der findes sikkert en butik i DK der handler med dem, men nu ved du de findes.

 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

nb-:

Min problemstilling er så at jeg kun har en iphone og ikke har råd til flere. Er der nogen som ved om det er muligt at få en eller anden lille mini-gps ting, der automatisk sender lokation til iphonen efter angivet interval? 
Lad nu være med at forveksle det med an traditionel gps til bilen med touchskærm og routevejledning. Det skal bare være en lille enhed, måske ikke større end et ur? Hvis eneste funktion er at sende lokationen til min telefon. 

Er der nogen som kender til sådan et produkt? 

http://ifindu.dk/gps-tracker.asp

Enhver Smartphone kan gøre det i dag, forudsat at der er gps i enheden....
dog bruger de urimeligt meget strøm, ved sådanne manøvrer.
Derfor er gps-trackere mere velegnede til opgaven, da de kan holde strøm længere. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)