Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HASTER! Trykkeri af Flyers

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde
Jeg står og skal bruge ca. 2500-3000 flyers i størrelsen der hedder m65 med lidt glossy papir mener det er 135g. glossy jeg skal have :) Der skal kun være tryk på den ene side.

Skal bruge dem hurtigts muligt og helst igår :) Hvad kan du gøre dette for og hvor hurtigt kan de leveres/afhentes?

Filen er klar og det hele :)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Er det en enkelt side, eller er det såden en folde-ud-flyer med i alt 6 sider du er på udkig efter?

Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper
Bare en enkelt side :)

Fra Vordingborg
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tager det jo gerne lidt tid at trykke og sende med fragtmanden. :o) Men du kan prøve Vesterkopi - det er printshops med butikker i de større byer.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

  Nu kan jeg ikke lige se hvor du er henne i landet, men hvis du er på Sjælland omkring Københavns området, så kan jeg måske hjælpe dig.

  MediaMouse ligger i Allerød (25-30 minutters kørsel nordpå fra Rådhuspladsen) vi har åbent nu på fredag, så hvis det skal gå rigtigt hurtigt - og du kan levere en helt trykklar PDF opsat korrekt til tryk (skæremærker, bleed, CMYK-farver m.m.) så vi ikke skal bruge tid på at rette i layoutet - så kan du hente dem hos os fredag.

Det kræver så blot også at du får sendt layoutet til os ret tidligt dagen.

Baseret på at de laves i M65-format (99 x 210 mm.) med tryk på én side af 170 gr. glittet papir, vil priserne blive:
- 1.000 stk.: kr. 1.000,00
- 2.000 stk.: kr. 1.548,00
- 3.000 stk.: kr. 2.000,00
 
Priserne er eksklusiv moms.

Du kan fange mig på min email  jesper snabelA mediamouse.dk såfremt det skulle blive aktuelt.
Alternativt kan du ringe til MediaMouse på fredag og snakke med mig eller en af mine kolleger, hvis du har nogen spørgsmål.

/Jesper

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
  Nu kan jeg ikke lige se hvor du er henne i landet, men hvis du er på Sjælland omkring Københavns området, så kan jeg måske hjælpe dig.

Blot til info har jeg rigtig gode erfaringer med MediaMouse - også når det skal gå rigtig stærkt. Du kan med andre ord trygt kaste opgaven efter Jesper :)

- Emil

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)