Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Holder jeg mig inden for loven?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg er ved at starte en ny webportal. Nu er den så klar til lancering, men inden jeg kan gøre det vil jeg være helt sikker på at jeg ikke overtræder nogle regler/love.

Hvordan sikre jeg mig det?

Hvem kan jeg kontakte?

Jeg er ikke selv meget inde i Jura, og har prøvet at se på div lovgivninger, men kan ikke overskue hvor og hvad jeg skal se på.

Mvh

Martin

Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Du kan evt. Stille dit spørgsmål til startvækst. Der sidder revisorer og advokater, som man kan stille spørgsmål til og de svarer indenfor 24 timer. Derefter hvis du ikke synes, at du rigtig fik svar på det du spurgte, kan du evt. Tage kontakt til en advokat indenfor området?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Den var ret løst formuleret. Du skal jo stifte virksomhed hvis din plan er at sælge for mere end 50.000 på 12 mdr i rap og du skal importregistreres hvis du skal købe fra uden for EU for at videresælge  - Så skal du betale moms  føre regnskab - og indberette skat osv

Du skal naturligt nok sælge ting det er lovligt at sælge, overholde markedsføringsloven - forbruger lov osv - men den er du vel godt med på

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

For at udspecificer lidt.

Det er tale om en liciterings side. Lidt ala freelance siden her.

En indkøber skal kunne forsespørge på en vare, herefter vil producenter kunne byde på hvad denne produktion skal koste.

Indkøber kan herefter se alle de bud der kommer. Når han acceptere vil kontaktoplysninger mellem virksomheden og indkøberen blive udvekslet.

Det eneste der kommer til at koste penge på siden er et abonnement, som man kan betale for hhv. 3mdr og 12mdr.

Mvh

Martin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)