Hej Nikolai
Jeg synes ikke du skal bruge så meget som 5 minutter på at få dem til og ændre deres anmeldelse.
Du har flotte 9,1 ud af 10 - jeg tror mange andre ville være misundelige over den karakter.
Nu læste jeg dine svar på de negative anmeldelser, og jeg synes måske du er lidt for direkte, faktisk lyder det lidt aggressivt, den måde du skriver til kunden på, selvom du garanteret ikke er aggresivt. Jeg kan ihvertfald tydelig fornemme din irritation over den dårlige anmeldelse.
Men jeg synes du skal huske på at det ikke er din irritation over en dårlig anmeldelse der skal skinne igennem. Du skal bare give et mega konstruktivt svar, som du blandt andet også går ved, at oplyse om at fx. lyden udbedres på garantien. I mine øjne er de mest troværdige firmaer, faktisk dem der indimellem måske får en lidt ringe anmeldelse, men som så giver et SUPER godt svar tilbage, hvor de virkelig bare lægger sig fladt ned og løser kundens problemer.
Og det synes jeg faktisk du gør, hvis du lige fjernede kommentarer såsom:
"det er lidt ærgerligt du giver mig en dårlig anmeldelse uden at du har haft kontaktet mig så jeg har en chance for at udbedre fejlen "
"og det står også med stor tyk rød skrift inden du gennemfører handelen"
Der skal udelukkende være god karma i dine svar, uanset, hvor latterlig irriterende din kunde er
mvh
Simon Jakobsen