Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

import af grønne kaffebønner

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

CoffeeCart:
Jamen den er lige på nippet til at være færdig.... det har været en lang ulige kamp ;-) men har været det hele værd.

Det kender vi alt til :-)

CoffeeCart:
Jeg har købt en 5kg. gasrister og har været på kafferisterkursus 

Jamen velkommen til - så har vi jo fået en konkulega som man nu kan sige på jysk :-D

Så skal der jo bare ristes igennem - at lære dette til perfektion er også en meget lang process og det er kun erfaringen der bestemmer hvad du kan få ud af en prima bønne som du jo nok vælger ud fra dine tidligere indlæg.

CoffeeCart:

Næste problem :-) hvorfor f..... har man valgt at forbyde al gadehandel i Århus inder by!!! Som den ENESTE by i Danmark.... det synes jeg er ret sørgeligt.... men jeg må jo finde en butik inde i byen der vil lægge fortov til prototypen....

Det er fordi man har dedikerede steder til dette salg eks. ved bispetorv bare ta' www.streetcoffee.dk de har købt en stand der og de har 'sku et konge koncept så må vi se hvad de kan med kaffen :-D Den der med fortov kan også give dig lidt probelmer - men mon ikke det går :-)

I alle andre byer skal du også ha' en tillandelse - og det er ikke altid helt nemt :-D

Kan du ikke give en demo en dag?

CoffeeCart:
TILLYKKE med Caféen....

Hmm helt Cafe er det nu ikke - men det er sandelig en del af det - men kom ned til os når vi rigtigt åbner i Januar ;-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 6. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

har forbindelse i kenya til bønner i DIV kvalitet 

kan træffes på 23944115 

mvh petuka import

bo christensen

Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg vil høre om du stadig er interesseret i grønne kaffe bønner. Jeg er ved at starte op som kaffe exportør i Nicaragua og kaffe importør i Danmark. Jeg er på jagt efter aftagere af grønne kaffe bønner fra Nicaragua.Jeg har direkte kontakt til kaffeplantage ejerne i Nicaragua og de kan levere omkring 20 - 40 ton kaffe (bulk) / måned.

Hvis det har interesse for nogen i dette forum, så skriv venligst tilbage.

tgotzsche@yahoo.com

Side 4 ud af 4 (33 indlæg)