Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi maler lejligheder på nørrebro - gratis tilbud

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra lave tv
Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 124
Fra  tv rep Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej Tim

Jeg skal ikke have malet.

Jeg så alle dine post's herinde, som nu er slettet og blev først lidt irriteret, men tænkte lidt over det.

Jeg har nogle velmente råd til dig:

Gennemtænk din markedsføring, hvem er din kundegruppe og hvordan når du den.

Du arbejder i en branche hvor der er mange, der gør det samme, tænk i hvordan du kan adskille dig positivt ud fra "mængden", ikke nok at lave et gratis tilbud, det gør alle de andre også og det forventer kunderne at du gør, så det er ikke en motivation, der er tyngde i.

Timingen er til gengæld god, tror mange af de kunder du søger tænker i de tanker netop nu, hvor foråret og den lyse tid er godt på vej.

Jeg vil håbe du har fået henvendelser på dit initiativ. Men tror du skal finde en bedre måde at markedsføre dig på end at "bombe" på Amino, jeg tror ikke det giver dig det du ønsker.

Hvis jeg skulle komme med en ide, så prøv et dealsite, som dækker dit område, kom med en konkret pris på at male et badeværelse f.eks., f. eks. 2500 kr det kan folk forholde sig til og så er du inde i hjemmene hos dine kunder og har alle muligheder for at give de gode tilbud på at male resten af lejligheden, bare en hurtig tanke.

Vigtigt er at fremstå som en ressource, en dygtig fagmand som kan sine ting, folk må gerne tro du er dygtigere og klogere end de andre, det indtryk får man ikke med en tæppebombning her på amino, ja undskyld.

Du henvender dig til den almindelige danske familie, tænk på hvordan, du kan gøre dig vigtig for dem, tænk evt. på supplerende ydelser, som alle har brug for her i foråret, f.eks. få et tilbud på maling af stuen og få pudset vinduerne for 100 kr, folk vil gerne have pudset vinduerne tro mig og så er du igen inde i hjemmene, bare skøre tanker, men tænk kreativt.

Held og lykke med forretningen.

De bedste hilsener

Finn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yes

Finn !

Det er rart med kreative indspark til malerbranchen.

Amino er ikke det mest "indlysende sted" og finde malerarbejde på.

Wink Amino'er vil "generelt ikke betale" De vil have det hele gratis.

Medmindre de har købt noget flot tapet i en webshop.

Og det skal som bekendt også opsættes og det driller.

Så kan gode råd være "dyre" Wink

Ib Abildgaard

Råd & Mal 

Tilmeldt 4. Jul 09
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Big Smile

Tak Ib

Til Tim vil jeg sige, jeg sad og tænkte på Ib, da jeg skrev, her er en branchemand der fremstår som en faglig ressource, her vil jeg trygt gå hen og få et råd og et tilbud, prøv at bliv lidt inspireret her.

De bedste hilsener

Finn

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 16. Feb 11
Indlæg ialt: 146
Fra  Maler Møller Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja enig ingen ide at bombe løs. Men Fin der er gode ting du kommer med.

Har du 5 kreative min. Må du godt komme med ideer til min nye side.

www.krohn-moeller.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)