Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leasing til salg for 0 kr.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

 vi har en vw caddy 1.9tdi sort 2005 på gule plader til salg. det er en leasing igennem semler finans.

Leasingen er på 2175 x moms pr. måned. der er en restværdi på bilen ved udløb af aftale på KUN 38.000kr.

Der er 2 år tilbage på leasingen.

 Bilen har en lille bule på siden noget man lige kan ane, samt en bule i den ene bagdør.

 

Du/I kan overtage leasingen for 0 kr. ved at man selv betaler omreg. af bilen til eget firma. der er ikke moms på bilen.

bilen har kørt 90.000 km. men dem fleste er lange ture.

 

ønsker at at handle hurtigst muligt. så hvis du skal have en lille kassebil men ikke har penge til udbetaling er dette et godt tilbud. med finansielt leasing frikøber du bil for kun 38.000 kr. efter leasing perioden. hvilket er meget billigt.

 

Kontakt. jan Johansson tlf. +45 31222781

Email. jankenni@gmail.com
 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Jan

Jeg kunne godt have interesse i den kan du fortælle hvornår den er reg. første gang samt hvornår sidste Leasingydelse samt restværdi skal forfalde??

 Hvad er den årlige afgift på den når du har betalt moms på den her mener jeg vægtafgift??

 Er den passet med service hos aut. forhandler ??

Kunne du evt maile nogle billeder af den ? både ude og inde vil gerne se stand på bilen

 Hvorfor skal du af med den ? Er der nogle problemer med den ?

 

 

Tilmeldt 17. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej.

 

Den sælges fordi jeg ikke arbejder som selvstændig mere. Jeg er svensk medborgar og derfor må jeg heller ikke have bilen reg. i mit private navn.

Plus jeg bor også i Sverige. og mit fortidige firma lå i danmark. Nu er det sådan at jeg ikk har nogel billeder. men jag har mulighed for at sende nogle billeder midt neste uge.

Bilen er reg. 2006.02.01. Og den har holdt alle service, men mangler nu den 3 service. dækkene på forsiden er slidte og skal skiftes. bilen har været brugt til at fragte design møbler i.

 

Leasingen er 2175 x moms pr. måned. samt en skrapværdi på 38.000 efter ent leasing. Leasingen løber i 2,5 år endnu.

Udbetalingen er på 0 kr. ved at du/I selv står for omreg. af bilen til dit firma, ell. navn.

 

Mvh

 
Jan Johansson 

 

 

 

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Okay Jan Jeg har talt med en som måske gerne kunne have interesse i den men han spørger ??

 Hvordan er momsen indbetalt således at man må køre privat i bilen.? dvs afdrager du leasing selskabet momsen også eller hvordan ?

 Hvis momsen er betalt på bilen kan man så trækkke momsen fra i .f.m. driften dvs. pr. md. på leasing ydelsen ??

 Restbeløbet på de 38.000 er de incl. moms eller excl. moms.

 Koster det kun omreg at overtage leasingen her menes skal leasing selskabet ikke have noget for at lave papirende om ?

 

Tilmeldt 10. Dec 05
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)