Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Analytics - 110% konvertering tyder på fejl?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu trackingen har kørt lidt flere dage, så må du vil kunne se om konverteringen er forkert? Altså besøgende / kontra ordre i shoppen? Det lyder i hvert fald som om der er noget galt. 

æøå burde være ligegyldig.

Hvordan har i opsat trackingen? Er det som et mål, eller pusher jeres CMS system automatisk salg ind i Analytics? 

Har i aktiveret e-handel sporing i Analytics?

Du bliver nød til at give nogle flere ledetråde :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Inde i analytics kan i også se hvilke keywords i bliver fanget på, der ville der 99% sikkert også stå en del "Not provided" fordi der er folk der skjuler deres søgning. (Hvordan man gør, ved jeg ikke)

Lige så snart du er logget ind med din Google account, så kan man ikke spores i analytics.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan se i bruger Universal Analytics - Måske et longshot, men har i overvejet at hoppe tilbage til den normale gennemtestede analytics kode? Skyder måske i blinde her, men det kan være det ikke spiller med jeres webshop system?

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc - CoolSlips.dk:

Christoffer Tornbjerg:
Inde i analytics kan i også se hvilke keywords i bliver fanget på, der ville der 99% sikkert også stå en del "Not provided" fordi der er folk der skjuler deres søgning. (Hvordan man gør, ved jeg ikke)

Lige så snart du er logget ind med din Google account, så kan man ikke spores i analytics.



Så nu ved jeg da hvordan ;-)

Så kan man heller ikke spore mig.. ah ah ah 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Christoffer Tornbjerg:
Så nu ved jeg da hvordan ;-)

Så kan man heller ikke spore mig.. ah ah ah 

Det er bare lidt irriterende for os som webshop ejere, at man ikke aner hvordan folk kommer ind på vores side.

Ca. 50% af vores besøgende den sidste måned, har vi ikke kunne se, hvilke søgeord de er kommet ind med.

Det er selvfølgelig ens for alle, men stadigvæk :)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc - CoolSlips.dk:

Christoffer Tornbjerg:
Så nu ved jeg da hvordan ;-)

Så kan man heller ikke spore mig.. ah ah ah 

Det er bare lidt irriterende for os som webshop ejere, at man ikke aner hvordan folk kommer ind på vores side.

Ca. 50% af vores besøgende den sidste måned, har vi ikke kunne se, hvilke søgeord de er kommet ind med.

Det er selvfølgelig ens for alle, men stadigvæk :)



Sådan er det for alle der har hjemmesider ;-)
Mine affiliate sider har også 30-40% af "not provided" men det fede er jo så at de i det mindste har ramt :-)

Positivt set er det jo kun fedt ;-) 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men selvom der står "not provided" på søgeord så tæller de vel stadig med i antal besøgende på dagen?

For vi sammenligner blot antal besøgende (på forsiden i analytics) med antal ordre i CMS systemet, og her får vi flere ordre end besøgende.

Tror vi må prøve den klassiske analytics profil i stedet for universal beta, som i udpeger.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian:

Men selvom der står "not provided" på søgeord så tæller de vel stadig med i antal besøgende på dagen?

For vi sammenligner blot antal besøgende (på forsiden i analytics) med antal ordre i CMS systemet, og her får vi flere ordre end besøgende.

Tror vi må prøve den klassiske analytics profil i stedet for universal beta, som i udpeger.

Ja de tæller stadigvæk med i din antal besøgende.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)