Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har i forslag til producenter, som kan levere print på tøj?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen brugere på Amino ;) 

Jeg er tilbage igen på Amino, da jeg gik i stå med mit projekt p.g.a. sygdom. 

Mine venner og jeg har stadig ikke fået startet vores tøjmærke, men vi har efterhånden fået en del prints. 

Har i foreslag til producenter, som kan levere hoodies/t-shirts/caps med print på? 

// C

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer an jeres ambitions niveau...

Er i moms og importørregisteret? Hvilke antal er i ude efter pr design?

Mvh Jens

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er ikke moms og importørregistreret. Til at starte med har vi ikke tænkt os, at få et stort antal hjem, da vi ikke ved om det vil sælge.

Men cirka 20-30 pr. design til at starte med. 

//C

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke vanskeligt at blive importørregistreret, men det er nødvendigt hvis i vil producere uden for EU. Måske skulle i bare starte med at købe nogle no name t-shirts/hoodies og så få et dansk textiltrykkert til at printe dem for jer. I kan sikkert også google jer til nogle som leverer og printer på caps. Om ikke andet kan i prøve at gå direkte til flexfit.com

Hvis i skulle få lyst til det en dag, skal jeg gerne hjælpe jer med at få produceret tøj i udlandet. Minimum antal er ca. 50 stk. pr. style.

Mvh Jens

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Clothes2order.com :-)

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Johansen:
Hvis i skulle få lyst til det en dag, skal jeg gerne hjælpe jer med at få produceret tøj i udlandet. Minimum antal er ca. 50 stk. pr. style

Lyder fantastisk. Jeg snakker med mine kammerater om det, også vender jeg tilbage. 

Tilmeldt 22. Feb 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens. 

Når du skriver pr. style er det så muligt at få forskellige farver og størrelser? 

//C 

Tilmeldt 31. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Johansen:

Det er ikke vanskeligt at blive importørregistreret, men det er nødvendigt hvis i vil producere uden for EU. Måske skulle i bare starte med at købe nogle no name t-shirts/hoodies og så få et dansk textiltrykkert til at printe dem for jer. I kan sikkert også google jer til nogle som leverer og printer på caps. Om ikke andet kan i prøve at gå direkte til flexfit.com

Hvis i skulle få lyst til det en dag, skal jeg gerne hjælpe jer med at få produceret tøj i udlandet. Minimum antal er ca. 50 stk. pr. style.

Mvh Jens

Hej Jens!

Jeg har allieret mig med en af mine venner og vi har tankerne på at starte tøjfirma. Alt er stort set på plads, vi mangler bare en producent.
Du lyder vældig erfaren og som en gut vi har brug for, for at komme videre, vi ville sætte pris på hvis du ville sende os en mail på mikkel.loeber@hotmail.dk.

Vi håber at høre fra dig

Mvh. Mikkel

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)