Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af festlokaler - diskotek.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen godaften d'damer og herrer.

Jeg er igang med min forretningsplan, mission og vision til opstart af et diskotek med et koncept, som jeg senere kommer ind på. 

Grunden til dette er for at se om jeg overhovedet har ressourcerne til det rent økonomisk.

Mit spørgsmål er så, hvad vil det koste for mig at få det hele til at køre rundt for en start? 

Hvad vil en bank se når jeg vil søge om iværksætterlån?

Når jeg starter et diskotek, kan jeg så registrerer mig som en enkeltmandsvirksomhed på trods af at jeg ansætter personale?

Hvad er reglerne mht. SKAT, når man har personale? Koster det noget at registrere sig?

Mit kapital er lig med 0,- så derfor vil jeg søge iværksætterlån for hele projektet. Det er en stor risiko at løbe.

Konceptet er sjældent, men set før.

Jeg har tænkt mig at køre "Betal-kun-for-bar" konceptet, hvor gæsterne får fri entré, garderope + 1 velkomstdrink gratis før kl. 02.

Det bliver ligeledes muligt at leje lokalerne til privatfest, hvor konceptet er det samme. "Betal-kun-for-bar" og få selve festen og lokalerne gratis på betingelse af at man samler min. 75 til sin fest.

Hvor meget skal jeg regne med at skulle låne for at dække ALLE udgifter til opstart?

Tak for forhånd folkens! God fredag. :-)

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)