Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man det?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg har leget lidt med idéen om at lave en lille 'ekspert' virksomhed. Formålet skal være at markedsføre virksomheder online.

Jeg tænker lidt at man kunne lave et lille partnerteam hvor man er 3-4 personer som ved rigtigt meget om 2-3 forskellige måder at markedsføre en virksomhed på online.

En som ved meget om facebook annoncering, og facebook sider. En som ved meget om google/ generelt seo. En som ved meget om Affiliate osv.

Hvad syntes i om denne idé? Og er det noget som din virksomhed ville benytte sig af?

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt bestemt.

Jeg ved en masse om produkter, produktion, face to face salg og en hel masse om virksomhedsdrift. Jeg ved også en hel del om de emner du beskriver, men jeg kan saftens mærke at jeg dels ikke ved nok og dels ike har lysten til at lære det.

Der er stensikkert mange andre som mig derude...

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm, lyder spænende! Hvis du har brug for hjælp til markedsføring, så bare smid mig en PM så kan jeg hjælpe dig.

Jeg skal lige tænke lidt over, om man måske skulle lave det til en "virksomhed" 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis nogen syntes det kunne være et spænende projekt, så skriv gerne til mig. 

Så kan vi brainstorme lidt

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hey Mads,

Er det ikke et mere eller mindre almindelig mediebureau du beskriver? At man har folk der er eksperter i hver deres felt?

- Thomas L.

 

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Jeg ved ikke helt hvad et mediebureau er, men jeg ser det her som en virksomhed man kontakter, og så får finder vi ud af hvordan vi rammer deres målgruppe bedst og giver dem derefter et tilbud :)

Dbh. Mads

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et medie/reklamebureau du omtaler - og dem er der mange af med stor ekspertise. For at starte den slags virksomheder - og få betaling for sine ydelser, så kræves der erfaring. Det er "ikke bare", at komme i gang med kunder på det område, og det er "ikke bare" at kunne tilbyde de kunder noget, de ikke allerede kan få hos de eksisterende konkurrenter.

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en god ide, men selvfølgelig ikke en unik ide, så det kræver hårdt arbejde at få kunder i biksen.

Jeg har selv et firma www.maxprofit.dk hvor vi giver gratis prøve på en adwords robot der sørger for at de fleste sparer en masse tid og tjener en del mere, men det er sværere end jeg troede at få folk til at prøve gratis, så være forberedt på at alliere dig med en super sælger eller hvis du allerede har et super netværk så udnyt dette.

Folk er desværre blevet bombarderet med tilbud om adwords hjælp, seo mv. Og mange har dårlige erfaringer eller bare træt af det, så anbefalinger fra tilfredse kunder er klart der hvor vi får flest nye kunder, og tror det er generelt i branchen.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)