Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sløv advokat?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

No

Og det er du den rette dommer til ?

Og ud fra de oplysninger der er givet i tråden

Jeg tror du glemmer at en sag altid mindst har 3 sider.

Klienten - advokaten - og sandheden.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Jeg forholder mig til det, jeg får af vide, og går ud fra, at OP taler sandt, ellers virker det jo bare dumt at spørge om råd herinde.

Og uanset om han taler sandt eller aj, så bliver man da nødt til at komme med input baseret på, hvad han skriver.

"Jeg er nødt til at rykke indtil flere gange, når jeg har sendt ham spørgsmål, før han så sender en mail med at han vender tilbage snarest, hvilket han så alligevel ikke gør."

Folk der spilder ens tid No

Brænder for business! Altid klar på en Skype snak. "learner882"
Smykker til mænd  

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 07:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min erfaring er, at man ikke skal bruge de store advokatfirmaer. Man starter ud med partneren, som er pisse dygtig, men pludselig ender man med en advokatfuldmægtig, som er grøn og kan koste dig massevis af penge i form er deres uduelighed. ( taler af bitter erfaring)

Vælg en advokat som er over 50 år. Helst i en enmandsfirma eller flere sammen ( max 10)

Og selvfølgelig skal kemien passe. De skal helst ikke lægge et for fancy sted. 

Og mest af alt: Advokater er de største lovlige forbrydere i dette land, så hold styr på dem. 

mvh

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Farvehandleren:

Min erfaring er, at man ikke skal bruge de store advokatfirmaer. Man starter ud med partneren, som er pisse dygtig, men pludselig ender man med en advokatfuldmægtig, som er grøn og kan koste dig massevis af penge i form er deres uduelighed. ( taler af bitter erfaring)

Vælg en advokat som er over 50 år. Helst i en enmandsfirma eller flere sammen ( max 10)

Og selvfølgelig skal kemien passe. De skal helst ikke lægge et for fancy sted. 

Og mest af alt: Advokater er de største lovlige forbrydere i dette land, så hold styr på dem. Wink

mvh

Yes

Og er du stadig i tvivl kan du bruge denne http://advokat.etikportalen.dk/afg_relser

Og har du en "speciel" advokat i tankerne kan du også søge på hans navn. Og nej det er ikke en tilfældig side. den er bl.a. godkendt af datatilsynet m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)