Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opbygning af hjemmeside - billigst muligt

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie,

Det lyder lige som noget for mig :) Smid mig en privat besked herinde, eller fang mig på jesper@happyfrog.dk - vi skal nok kunne finde på noget genialt, der ender væsentligt under dit maksimale budget :)

Hilsen Jesper

Fra København
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilie, du har fået mange fine henvendelser og du skal nok få en fin hjemmeside.

Udfra dine behov, så behøver en rigtig flot hjemmeside (evt. med wordpress), ikke at koste mere end omkring 600 kr. alt inkl.

Når du så den nødvendige efterspørgsel, overskud osv. så kan du overveje at starte en webshop.

Evt. Prestashop eller Magento. Der er mange webprogrammøre mv. her på Amino som har en pakke løsning til omkring 2500+ for en rigtig fin og professionel hjemmeside med webshop.

Held og lykke med det! 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilie7856:
Jeg syer tøj, i alle afskygninger og har ind til videre brugt en gratis løsning til min webshop. Men min ide er en hjemme side hvor alle mine styles kan ses(med den nødveding beskrivelse), og så henvender kunder sig med mål og størrelser hvorefter jeg syer produktet i den givne størrelse(eventuelt også i andre farver hvis kunden har specielle ønsker). Jeg har aldrig selv lavet en hjemme side - men har nogle helt bestemt ideer om hvordan den skal se ud, jeg mangler bare en til at føre dem ud i livet.

Hej.

For blot 495kr laver vi en Wordpress side til dig. Vi kan eventuelt lave den som en Blog på din webshop. Så er det nemt for dig at vise alle dine Designs frem.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du laver en side på WordPress med de ting, du gerne vil have på nu, kan du sagtens udvide senere til en reel shopløsning - fx via Woo Commerce plugin. WordPress er uden tvivl det, som du skal have gang i her. Det er nemt at sætte op og det er overskueligt for en novice at sætte sig ind i.

Jeg hjælper dig gerne videre, hvis du sender en mail til tommy@mainmedia.dk - du kan også bare skyde løs med spørgsmå, hvis du har mod på selv at løse opgaven :)

Tilmeldt 19. Apr 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå på www.tosebazaren.dk der kan du se i højreside at du kan gå ind og få en gratis prøve mdr. det er det nemmeste og billigste der findes på marked ! held og lykke og håber du får nogle sjove timer med at designe din wepshop :)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale dig Wordpress + Woocommerce. Og der er masser af hjælp at hente i dette forum og mange andre steder.

Jeg vil fraråde dig at prøve 123-blabla og andre steder hvor du kan få en "gratis" hjemmeside. For det første er de grimme, umoderne og med forfærdelig baggrundsmusik/støj, og for det andet bliver de dyre og uhandy, i det øjeblik du skal bruge dem til noget seriøst.

Så:  Wordpress og Woocommerce - så er du kørende og fremtidssikret, med både website, blog og webshop Yes

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)