Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tæt må mit navn ligge på en konkurrents?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Ollerup
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  CrossCulture Consult Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej I dejlige Aminoer!

Jeg regner med at komme ind på Sydasienstudier her til sommer. Min plan er, at jeg vil læse sydasienstudier på bacheloren og på kandidaten læse antropologi.
Mit mål er, efterfølgende at starte selvstændig virksomhed som konsulent, med speciale i kommunikation mellem Indien og Danmark. Forventningsafstemme og et professionelt indblik i Indien og Indisk forretningskultur.

Jeg vil gerne allerede nu gerne reservere et godt navn til mit firma, og tænker derfor på om jeg kan bruge navnet CrossCultureConsult. Min tanke er bare, om det ligger for tæt på Culture Wise, som foreløbigt er de eneste der tilbyder noget der bare minder om hvad jeg ville lave.

Jeg håber at I kan hjælpe mig med mit spørgsmål, og evt har et bedre forslag :)


Alt det bedste

Nikolai Wessel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

De to navne kan i mine øjne ikke forveksles, men jeg ville finde på et kortere navn, der er let at huske.

Alle der har lange domænenavne (inkl. mig selv) er udfordret, når e-mailadresser m.m. skal gives videre over telefon og ligende.

Folk er generelt 100 meter mestre i at høre, stave og taste forkert. Jo længere navn, jo flere fejl. 

Fra Ollerup
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  CrossCulture Consult Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten.

Jeg er godt klar over navnet er langt, men det er derfor jeg har søgt et navn der er relativt let at huske, og let kan forkortes - XX@cc-consult.com er jo umiddelbart en mailadresse der er svær at huske, det var også tanken bag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er af mange årsager bedre hvis domæne og firmanavn er det samme.

Fra Ollerup
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 10
Fra  CrossCulture Consult Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg overvejede ID-consult (India Denmark - ID) men den var taget.

Jeg synes jeg har tænkt højt og lavt og kreativt og kedeligt og kan ikke komme på et alternativt navn. Men jeg må jo så lægge mit hoved mere i blød.
Har du noget andet bud? Det vil alternativt blive taget imod med kyshånd!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre har haft succes med at lave en tråd, hvor de spurgte efter navneforslag. Folke plejer at være flinke til at brainstorme åbent.

Men pas på snyltere, som kan finde på at "stjæle" gode domænenavne.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

At kalde det cc-Consult lyder fornuftigt i mine øre, og det minder heller ik om din konkurrent. Og så kan du med fordel sige, at cc-colsult er forkortelsen for CrossCultureConsult. Det kræver ik det store. Alternativt kunne du bare kalde det cc-consult, da det er lidt irrelevant, hvad firmaet hedder, hvis blot du sender de rigtige signaler til dine potentielle kunder...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)