Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God forretningside - men mangler opstartshjælp/partnerskab

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

 

Jeg er sikker på jeg har en rigtig god forretningside til en ny virksomhed - men jeg har brug for hjælp/sparring omkring forretningsområdet. Derfor tænker jeg at starte et partnerskab med en (måske herinde fra) som ved noget omkring området og som er iderig.

 

Uden at jeg vil afsløre for meget, drejer det sig om turismeområdet, nærmere betegnet booking af f.eks. weekendophold området.

 

Så hvis du kender til dette område, har initiativ og er frisk på at indgå et partnerskab, vil jeg gerne høre fra dig. Beskriv lidt om dig selv, hvilken kendskab du har fra forretningsområdet og hvad dine roller i tidligere lign. stillinger har været.

 

Jeg har i dag et fuldtidsjob som jeg forventer at beholde samtidig med opstart af virksomhed.

 

Mvh.

Martin

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det lyder da absolut spændende, helt klart et område som man normalt ikke ser på Amino. Men hvordan vil du klare dit fuldtidsjob ved siden af at være selvstændig?

Hvordan skal du kunne snakke med kunder eller leverandører, mens du er på arbejde? Det at starte op tager al din tid og mere til, desuden ville jeg som partner have at min partner gik 100% ind i projektet - for hvis han ikke gør det, så mener jeg heller ikke at han 100% tror på det!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)