Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback/Kritik af webshop ønskes + idéer til at markedsføre denne

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Så er min shop efterhånden kommet på benene og skal til at stå sin prøve. Det ville derfor være rart med noget kritik og forslag til forbedring af brugeroplevelsen - og hvad der ellers falder dig for hjertet.

Når du kigger på siden, må du gerne have følgende 2 ting i baghovedet - og komme med dit forslag til:

- Hvilken målgruppe tænker du siden henvender sig til?

- Hvor/hvordan angribes den målgruppe bedst?

Domæne: dayliving.dk

Jeg ser frem til at høre jeres feedback og modtage nogle konkrete forslag til forbedringer.

Mvh Søren

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Du mangler et theme på den Prestashop ?. Og nogle moduler. Og så vil jeg da mene siden henvender sig til et " modent " publikum

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Et par hurtige punkter.

- Sociale medier linker til prestashop, der skal du lige have dine egne sider ind.

- Få rettet URL's fra engelsk til dansk inde under SEO & URL's

- Under check-out er der igen lidt engelsk i form af mr. ms. miss. Medmindre du skal bruge de oplysninger om kunden vil jeg fjerne dem helt, sammen med alt anden information du ikke har behov for om kunden. Der er ingen grund til kunden skal indtaste oplysninger som hverken gavner dig eller kunden.

Mvh.

Nikolaj

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hej.

Du mangler et theme på den Prestashop ?. Og nogle moduler. Og så vil jeg da mene siden henvender sig til et " modent " publikum

Theme - er det fordi, du synes at siden er for "nøgen"? Havde du et bestemt theme i tankerne?

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lorentzen:
- Få rettet URL's fra engelsk til dansk inde under SEO & URL's

Nu har jeg kigget lidt rundt omkring og jeg kan ikke finde den funktion med at ændre til engelsk?

Nikolaj Lorentzen:
Under check-out er der igen lidt engelsk i form af mr. ms. miss. Medmindre du skal bruge de oplysninger om kunden vil jeg fjerne dem helt, sammen med alt anden information du ikke har behov for om kunden. Der er ingen grund til kunden skal indtaste oplysninger som hverken gavner dig eller kunden.

Dette er også én af mine egne hurdler. Kan det rettes på adminsiden? Eller skal man ned og omskrive noget i roden?

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 172
Fra  Cardfever Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende og flot du er kommet i gang med din drøm. 

Lavede en hurtig test af sitet og noteret de ting der faldt mig ind:

1.  Højre kolonne virker meningsløs og tom indtil jeg havde set på et produkt. 

2.  Checkout virker uoverskuelig 

Designmæssigt kan det altid diskuteres, en okay start vil jeg mene, nemt at finde de produkter man kunne have interesse i. 

Du har tænkt over farvevalg på læg i kurv knap osv, konverteringsmæssigt vil jeg helt klart anbefale at gå over til noget "onestepcheckout" agtigt. 

Held og lykke med din webshop fremover!

Mvh Martin

Højdan

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ordene og dit input, Martin. De er taget til efterretning.

I har indtil videre påpeget rettelser -  hvad tænker I med målgruppen? Hvor skal man være synlig for at nå den?

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Changes:
Nu har jeg kigget lidt rundt omkring og jeg kan ikke finde den funktion med at ændre til engelsk?

Under SEO & URLs er der en liste med nogle af de sider der hører til din shop såsom "404", "best-sales" osv. Du kan gå ind og rediger disse sider og tilføje noget dansk tekst til sidetitel, meta-beskrivelse og omskrive URL'en til dansk tekst.

Changes:
Dette er også én af mine egne hurdler. Kan det rettes på adminsiden? Eller skal man ned og omskrive noget i roden?
 

Jeg tror du skal have fat i følgende fil order-opc-new-account.tpl hvis du vil fjerne nogle felter fra checkout. Jeg vil dog anbefale at du kigger efter et one page checkout modul. Dette modul fungere ok med standard prestashop theme http://addons.prestashop.com/en/checkout/6841-one-page-checkout-for-ps-15.html

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Tak for tippet. Det må jeg lige få fixet :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)