Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervs kunde Vs. Privat kunde - Reklamation, returret og andet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Dette er vel 50% brok og 50% spørgsmål.

I kraft af mit erhverv køber jeg forholdsvis tit elektronik, nye skærme, nye diske, raid systemer, løsdele etc etc.

Indtil min sidste handel har jeg heldigvis aldrig rigtigt haft problemer med indkøbt udstyr, indtil jeg fornylig købte nogle løse computerdele hvor den ene del desværre var defekt fra fabrikken.

Det jeg så ærger mig over, er at man som erhvervs kunde slet ikke har de samme rettighedder (åbenbart?) som hvis jeg bare havde valgt at handle varene privat.
I dette tilfælde skal jeg f.eks. selv betale for retunering af den defekte del.

Jeg kan også forstå, at man som erhvervskunde også har forkortet reklamationsret og åbenbart ingen returret.

Mit spørgsmål: Som mindre erhvervsdrivende, er der så overhovedet nogen grund til at købe ind på en erhvervs konto (Hvis man har mulighed for privat handel)? 

Mange Hilsner
Martin 

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret, jeg køber også ALTID ind som privat kunde, selvom det til min mindre virksomhed. Alternativt angiver jeg bare leveringsadressen til mit kontor, og køber som privat kunde.

/Emil

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)