Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er en god pris og hvor skiller jeg mig ud?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 12
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle. 

Jeg har en forespørgsel. Jeg har fået et super godt tilbud om at blive selvstændig extensionsist i en frisør salon. Den eneste betingelse for jeg må være der er at jeg træner så det bliver perfekt og 1000% lige i skabet. 

Mine spørgsmål går på følgende:

Er der stadig penge i det? Eller er den ved at dø ?

Hvis ikke, hvad er en fair og konkurrance dygtig pris? 

Jeg får de første 3 måneder gratis for at være i salonen. Derefter skal jeg betale 600 kr. om måneden.

Indehaveren gør det for at hjælpe mig og ikke for at tjene penge på mig. For de 600 kr. er det incl. fri kaffe plus tilbehør og hvad jeg ellers skal bruge. 

Håret i martrialer koster 834 kr. incl. moms (Ved godt man skal trække momsen fra).

HVORDAN kommer man uden om grossisten og selv importere europæisk hår? 

Nogen der kan anbefale nogen firmaer i England med evt. indisk hår?

Hvordan foregår det i forhold til at man skal importere fra f.eks. Kina eller USA? Hvordan finder man ud af om det produkt man vil sælge er EU godkendt og godkendt i DK ?

Jeg skal bruge en til at lave ALT mit regnskab da jeg overhoved ikke forstår noget som helst af tal og det er vigtigt for mig der er 100 % styr på det også i forhold til told og skat !!!

Hvad koster en revisor/bogholder?

Jeg tror i første omgang jeg vil benytte mig af en bogholder også sende års regnskabet til en revisor. 

Ideen er jo ret brugt, men jeg vil gøre det som et spring bræt for at komme videre til mit mål, jeg har en anden plan ide i gang på sigt. 

Hvad kan jeg gøre for at skille mig udfra alle de andre?

Hvis du er revisor/bogholder eller grafikker må du meget gerne kontakte mig. 

Jeg står og skal bruge en grafikker til at lave et lille bitte logo. Pengene er små så har ikke mulighed for at betale en timeløn på 800 kr. i timen.

Håber nogen har lyst at hjælpe. 

På forhånd tak :)

Mvh.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)