Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til database

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

er der nogen her på Amino der ved hvor jeg kan få gratis hjælp til opbygning af en stor database??

Der er desværre ingen kapital at gøre godt med endnu, så derfor søger jeg på denne måde.

God dag til jer alle på Amino

Mvh

nuser43

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det afhænger af, hvad du skal bruge databasen til?

Hvis du har et godt koncept og tilbyder partnerskab, er det en måde at få hjælp uden at smide penge på bordet.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du er nok nød til at fortælle lidt mere om hvad det er for en type database du skal have opbygget?

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det er ikke lige til at fortælle uden at røbe min ide. Men jeg skal kunne søge på flere måder bla. I et enkelt bogstav og flere bogstaver i et ord f.eks Jørgensen kan det være j el j og g hvor jeg trykker "mellemrum" for de ukendte bogstaver. Jeg skal også kunne søge i bestemte grupper.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lidt i tvivl, hvorvidt du leder efter infrastruktur eller en til at opbygge databasen?

Google har en gratisversion af deres Cloud SQL her:
https://developers.google.com/cloud-sql/

Azure fra Microsoft tilbyder to gratis løsninger. En standard, man bare kan sige op til og en for startup-virksomheder igennem deres BizSpark-program.

Amazon har også et tilbud om et års gratis forbrug af deres AWS (herunder databaser af forskellige art). 

En sidste muglihed, jeg lige kan komme på, er at installere en MySQL-server lokalt på din egen maskine.


Hvis du skal gemme personoplysninger og personfølsomme oplysninger, skal du være opmærksom på, at der gælder særlige regler (som udformes af Datatilsynet). 

Taler vi om en forventninger om en stor database, skal du også kigge på skalérbarhed og IO-effektivitet. 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tak for dit svar men kan du ikke foklarer mig noget mere om skalerbarhed og det andet??

Fra Holstebro
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 247
Fra  Gamer mule Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har godt styr på Php og mysql. Hvis du ønsker at lave en online løsning, har jeg en del viden som jeg gerne deler med dig.

Vi kan skrive her eller du kan sende mig en privat besked.

Du behøver ikke være bange for at fortælle andre om din idé. Der kommer ofte et meget bedre produkt i sidste ende. Eller det er så min mening.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)