Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import fra Kina for stor, findes der alternativer?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg er ved at starte en webshop op sammen med en kammerat. Vi har tænkt os at sælge fede ting til værelser online.

Vi står bare i den situation, at vi har et stramt budget (10.000kr) - som både skal række til webshop, import af produkter, og alt det andet. Vi har kigget en del på alibaba.com, og fundet en masse interessante produkter, som vi ønsker at få importeret her til Danmark. Vores problem er bare, at vi skal bestille minimum 300 stk, ved hver enkelt produkt. Det har vi simpelthen ikke råd til, vi vil også gerne have et nogenlunde bredt udvalg.  

Her er spørgsmålet så - Findes der nogen alternativer til alibaba, evt Tyskland? - hvor man ikke behøver at bestille 300 stk hjem adgangen. Jeg har læst et par tråde her på amino, hvor nogen anbefaler flg. wlw.de, kompass.de, europages.de - Men finder det lidt svært at finde rundt i.

Jeg vil sætte utrolig stor pris på, hvis der er nogen derude, som har erfaringer med det, og lige vil smide et par gode råd med på vejen! Smile

Mvh Bertin Guldborg

Fra Fredericia
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 46
Fra  Battericover.dk Troester Trading Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertin

Har i prøvet at tjekke aliexpress.com ?
aliexpress er en søster side til alibaba, hvor der kan købes produkter i mindre partier.
Er helt sikkert værd at tjekke ud i jeres situation :)

Mvh
Andreas Trøster 

Ejer af BatteriCover.dk - Battericovers og Powerbanks til din smartphone

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var nok lige præcis det vi ledte efter!

Mange gange tak skal du have!

Mvh

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt aliexpress, ebay har også okey priser af og til på smår ting, "made in china"! :) Men bare husk køber du for over 80kr skal du betale minimum 160kr ud over varens pris :)

Fra Hillerød
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 61
Fra  Cykelhelten.dk Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Mauritzen:
Men bare husk køber du for over 80kr skal du betale minimum 160kr ud over varens pris :)

Hej Mathias. Tak for dit svar

Der stod jeg lidt af.... Kan du ikke uddybe det lidt mere?

Mvh

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Bertin G. Hansen:

Mathias Mauritzen:
Men bare husk køber du for over 80kr skal du betale minimum 160kr ud over varens pris :)

Hej Mathias. Tak for dit svar

Der stod jeg lidt af.... Kan du ikke uddybe det lidt mere?

Mvh

Når du importerer ting der koster over 80 kr. og du får det tilsendt med china airmail eller lignende, så det ender hos postdanmark, tager de 160 kr. pr. forsendelse for at indberette det til skat. Derudover bliver der også lagt moms og evt. told på.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du være IMPORTØRREGISTRERET (klik for link)

Du skal sætte dig ind i told numre og og så vil du i øvrigt ikke få moms på importen når du er registreret. Det er ulovligt at importere fra lande uden for EU med videresalg for øjne uden virksomhed med moms og importørregistrering

Dernæst vil hele talen om at importere pakker til under 80 kr bare vise, at I aldrig bliver konkurrencedygtige. der er masser af webshops med Kina ting - usb sticks, covers osv som køber større partier og kan hold helt andre priser, end hvis I skal ligge og købe små små partier hjem.

I skal enten satse mere, eller finde et bedre område at gå ind i vil mit råd være

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Roskilde
Tilmeldt 28. Jun 12
Indlæg ialt: 293
Fra  DanHua Business Solutions ApS Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

taobao.com har flere valgmuligheder end aliexpress, og du kan købe et stk af gang, hvis det er det du går efter. Men bare huske hvad Cookie siger om importør registreret og Martins oplysning om postdanmark gebyr

Mvh, Anne 

Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 156
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Schadegg Rasch Jensen:

Bertin G. Hansen:

Mathias Mauritzen:
Men bare husk køber du for over 80kr skal du betale minimum 160kr ud over varens pris :)

Hej Mathias. Tak for dit svar

Der stod jeg lidt af.... Kan du ikke uddybe det lidt mere?

Mvh

Når du importerer ting der koster over 80 kr. og du får det tilsendt med china airmail eller lignende, så det ender hos postdanmark, tager de 160 kr. pr. forsendelse for at indberette det til skat. Derudover bliver der også lagt moms og evt. told på.

Der forklares det meget godt :) Håber du kan bruge det :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Måske kunne dette være noget. En form for Cash and Carry i Holland...Lidt metro-agtig tror jeg. men der køber du vist kun det du har brug for.

http://trendstrade.nl/

Hilsen

Pia 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)