Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

20% rabat på takeaway til alle Amino'er

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op det er en lækker side :) Meget simpel og sexet.

Hvorfor kan jeg ikke søge på navne på spisesteder?

Hvorfor kan jeg ikke søge på postnummer kun?

Hvorfor er smiley-ordningen ikke på samtlige spisesteder? At den er på nogen og ikke andre, ville da klart afholde mig fra at købe fra dem uden.

Belastende med pop-ups omkring adresse, når man klikker ind på de forskellige spisesteder.

Det er måske et stort stykke arbejde, men hvad med billeder af retterne? Eventuelt kun, når man holder musen over teksten med rettens navn/nummer.

Hvad med en kategori-oversigt inde på spisestedernes sider? Små irriterende, at man skal bruge tid på at scrolle hele vejen ned i bunden af et langt menukort for at finde drikkevarer.

Nummer 2, 4 og 6 irriterer mig nok til, at jeg i længden ville hoppe videre til just-eat, også selvom I tilbyder 20% rabat.

I skal jo nok få kæmpe succes alligevel! :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Tilmeldt 9. Nov 08
Indlæg ialt: 82
Fra  Hungry.dk ApS Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Mange tak for den grundige feedback - sætter stor pris på at du har taget dig tiden! Vi får kigget på, om nogen af dine forslag skal laves, mon ikke det ender med at nogen af dem slår igennem :)

Fra København
Tilmeldt 1. Apr 12
Indlæg ialt: 316
Fra  Wyrd Writings Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg var faktisk inde på siden den anden dag, efter google søgning på noget andet, og nåede lige at tænke "hey, det er da den der jeg har set på Amino" -så langt så godt. Jeg vil af princip gerne støtte Amino iværksættere! Jeg ville søge lidt på udvalget, men kunne mærke at det gjorde mig lidt irriteret, at jeg skulle indtaste min fulde adresse, for at få lov til at søge. Den vil jeg godt have lov til at at nøjes med at indtaste, i et sikkert vindue når jeg skal købe noget. Det kan godt være det er mig der er lidt mærkelig, men det var min umiddelbare tanke, og jeg endte faktisk på.. konkurrenten.. hvor jeg allerede har en bruger. 

Wyrd.dk -Be Wyrd if Ya Wanna

Blogging * Artikler * Presse/PR * Kommunikation * Social media mangement * Kurser *

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Flot side, ville være fint hvis man "blot" kunne indtaste postnummer.

Ja som han siger, det ville være meget mere behageligt med at indtaste postnummer

// jeg har købt hos jer 2 gange, men ene af gangene tog det ca. 2 timer før jeg fik maden :(
Men det selvfølgelig resturantens skyld.
God side! 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nice nok men hvor længe gælder rabatten til ?

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg brugt Hungry, ca. 5 gange. Men har kun bestilt fra steder jeg kender.

Det værste ved at bestille fra et nyt sted gennem en service som jeres, er at det er lidt en lottokupon. Man har ikke nogen som helst ide om hvad man skal forvente leveret. Billeder af retter ville give så meget mere lyst til at bestille fra nye steder. Alle indenfor e-handel ved at det er billederne der sælger. En skam man så stadig bare skal se noget så kedeligt som et tekst menukort på jeres side, det gør jo også at man kun kan bestille retter man kender. Det er selvfølgelig mere arbejde for restauranterne at lægge billeder op, men hvis det giver flere kunder at gøre det (hvilket det helt sikkert gør), så kunne det jo være de var med på den. Evt. send en studentermedhjælper ud for at hjælpe dem.

Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 54
Fra  www.kcaj.dk Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil prøve at bestille en af dagene, da 20 % lyder udemærket.

 

mvh

Billig maling www.kcaj.dk .Besøg os i Tullinsgade 6-8, København V eller ring 52 79 46 32.

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig været fan af just-eat.dk's hjemmeside (ser nu at den faktisk er opdateret). Synes Jeres er/var meget mere tidsvarende.

Kan også godt li' stempelsystemet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Pernille Abildgaard:

Jeg ville søge lidt på udvalget, men kunne mærke at det gjorde mig lidt irriteret, at jeg skulle indtaste min fulde adresse, for at få lov til at søge. Den vil jeg godt have lov til at at nøjes med at indtaste, i et sikkert vindue når jeg skal købe noget.

Hej Pernille,

Jeg synes selv det var underligt at man skulle gøre det, men prøvede så bagefter blot at skrive vejens navn og postnummer - hvilket ikke var noget problem. Så du behøver ikke skrive hele din adresse.

Skal jo heller ikke meget til, før vi som mennesker går videre til noget - blot fordi en yderst lille ting irriterer os :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Risom:
Og husk der er fast bonusordning, hvor du optjener stempler hver gang du bestiller. Så ekstra rabat. Når du har samlet 10 stempler hos en restaurant, så er der bonusbestilling hos dem :)

Hvad gør Hungry.dk for at sikre, at maden "holder niveauet", når man indløser et "bonusstempel"?

Jeg har i mange år bevidst fravalgt at bruge tilbud med "10. pizza er gratis" osv., da jeg tidligere har oplevet at i det sekund, de opdager at man skal have det gratis (ved indløsning af et "bonusstempel"), så er det ikke vigtigt at maden bliver lavet ordenligt (da det jo er en ren udgift for dem).

Det er slet ikke sikkert, at I har fokus på det, men det kunne være interessant at høre, om I har - og i så fald, hvordan I har fokus på det.

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)