Hej Jeg har netop startet en lille firma i midtjylland, som jeg kalder bil-shopper.dk, hvor jeg vil hjælpe andre med at købe deres brugte bil. Tanken er, at de som kontakter mig, får hjælp og vejledning til den store investering et bilkøb vil være for de fleste af os. Jeg hjælper med at finde frem til den model kunden har brug for, så kunden ikke selv skal investere meget tid i projektet. Jeg undersøger markedet grundigt. Derved bliver det ikke bare den bil, som holder ved den nærmeste forhandler. Og jeg får bil og slutseddel grundigt gennemgået inden handlen afsluttes. Jeg tænker jeg kan tjene mit honorar hjem til kunden ved at forhandle pris og ekstraudstyr, ligesom ærgrelser ved at købe et sminket lig eller bare en dårlig bil undgås for kunden. Jeg har hørt, at andre gør det samme og at det er udbredt i udlandet. Desværre har jeg ikke haft nogle henvendelser. Jeg bruger penge på Google Adwords, men mit budget er ikke verdens største. Vred ikke hvordan min hjemmeside virker på andre. Er den kedelig eller virker den forkert? Er der nogen der har gode ideer til hvordan jeg får udbredt kendskabet til mit firma. Tænker at det måske mest er unge, travle familier som har brug for sådan en som mig. Se evt. min hjemmeside: Bil-shopper.dk. |
Hej
Super idè, der kommer nok en million gode råd om din web og hvordan den kan gøre bedre :) så den hopper jeg let henover.
Men det der falder i øjnene - det er alletiders koncept (som du ved bruges det meget i England) så der er givetvis et marked i dk. Køberne betaler dig for at undersøge markedet - og finde det gode tilbud/den rigtige bil til den rigtige pris - dette reducerer kundens risiko samt tidsforbrug. Meen hvad nu hvis du tager fejl (jeg vèd godt det næsten ikke er muligt ;) .. Men hvorledes skal en køber så reagere ? - hjælper du med at forfølge sagen ? tilbagebetaler du honorar eller ? dette synes jeg du bør tage aktivt stilling til - og få indskrevet i kontrakten. ?
God vind med projektet.
MVH
Rasmus