Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Til jer der kan finde ud af at lave iPhone apps: Hvordan lærte i det?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Midtjylland
Tilmeldt 13. Nov 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Ja, overskriften siger det hele.

Hvordan lærte DU at lave apps til iOS? 

Har du været på kursus for at lære det? Læst bøger om det? Set Youtube-instruktions videoer? Hvad har DU gjort for at lære det?

Spørger fordi jeg gerne selv vil til at lære det, men aner ikke hvor jeg skal starte.

Mvh

Morten

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du erfaring med programmering i eks. Xcode, C++, Java, C# eller lign.?

Hvis du har, er det ikke så vanskeligt. Søg på Google efter tutorials og sample code. Der findes rigtig mange af dem, og de viser step by step hvordan du laver din første lille simple app. Og når det er lykkes dig at lave den første lille app, ved at følge en tutorial, bygger du bare videre på det.

Hvis du ikke har nogen programmeringserfaring, ville jeg nok bruge lidt tid på at lave nogle simple applikationer i Xcode til Mac først, for at blive bekendt med sproget. Bare lige så du får det grundlæggende på plads, inden du tilføjer den ekstra dimension af kompleksitet det er at lave en app til iOS.

Det er ikke så vanskeligt hvis du har lidt tålmodighed.

Mvh Carsten

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender du kraven og hvad der skal til for at lave applikationer så findes der rigtigt meget information på internettet.

F.eks. findes der vidoes på iTunes der er rigtige universitets kursus https://itunes.apple.com/us/itunes-u/ipad-iphone-application-development/id473757255

Her er en guide til hvordan man starter http://writings.withoutfriction.com/the-complete-guide-for-starting-iphone-and-io

Det vigtigste er at finde det der passer dig, bøger, videos eller kursus. Seden er det bare at kode.

-Thomas

Responsive Design, HTML5, CSS3, jQuery, Wordpress, PHP, MySQL, User Experience, Usability & User Research.

Spm? Skriv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)