Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af en enkel og nem cuisine - som kun vil ha' een konkurrent på lands plan.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

unej Amino'er.

Der findes en ret som mange nok kender.

Den er go' som en frokost, aftensmad eller en omgang man får ned efter en tur i byen.

Den er sund og den er billig i køb, så du både får kvantitet og kvalitet.

Da den ene konkurrent sælger retten dyr, så vil man være ekstrem konkurrence-dygtig.

Måden produktet skal sælges på er på fleksible metoder, i madvogne.

Sådan så vi er mobile.

Der er gode indtjeningsmuligheder idet driftsomkostninger er minimale.

Kom, lad os overtage det danske marked sammen!

Jeg regner med at opstart af vogne vil koste mellem 50.000 - 125.000 som er din egen betaling, desuden står du selv for kommunale tilladelser.

Igen, der er rigtig gode indtjeningsmuligheder.

Skriv hvis interesseret.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke hvorfor din tidligere tråd forsvandt, men fik du svaret så så jeg det ikke.

Du skrev en daglig omsætning i hverdagene på 2-4.000,- hvordan har du fastsat det, og har du regnet på at det kan betale sig i forhold til alle udgifter? 

Folk skal selv betale for vognen, og for tilladelser etc. hvad får de ud af at samarbejde med dig? Og hvad er dit arbejde i projektet? 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark:

Jeg ved ikke hvorfor din tidligere tråd forsvandt, men fik du svaret så så jeg det ikke.

Du skrev en daglig omsætning i hverdagene på 2-4.000,- hvordan har du fastsat det, og har du regnet på at det kan betale sig i forhold til alle udgifter? 

Folk skal selv betale for vognen, og for tilladelser etc. hvad får de ud af at samarbejde med dig? Og hvad er dit arbejde i projektet? 

Ja jeg ved da sørme heller ikke hvorfor det forsvandt.

Tror måske det var titlen på tråden :)

Mark, min estimering af indtægten var rundt regnet, og ud fra lokationen af den/de første vogne.

Da produktet er ny og  bæredygtig, vil det ikke være problematisk med de kommunale tilladelser - idet der er fremtid i det.

Der kommer en eventuel leje af plads, + driften af vognen, som er GAS (købes billigt)

''hvad får de ud af at samarbejde med dig? Og hvad er dit arbejde i projektet? ''

Man bliver en del af en ny kæde der vil og kan overtage det danske marked inden for få år.

Produktet er efterspurgt af mange idet det slet ikke findes hos de danske restauratører.

Jeg vil blandt andet være behjælpelig med at få de nødvendige tilladelser, samt at få skaffet madvogne, og leverer vare hver dag.

Der bliver kun solgt EN ret som laves på under to minutter, så nemt og effektivt.



Side 1 ud af 1 (3 indlæg)